Kasper
Friends of KS
Ja samma här! Om dom inte får för sig att lägga någon konstig datakurs på bmc igen..........Will do! Kanske kommer se dig nere på ITC något varv, jag häckar ju främst där och på Ångström![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja samma här! Om dom inte får för sig att lägga någon konstig datakurs på bmc igen..........Will do! Kanske kommer se dig nere på ITC något varv, jag häckar ju främst där och på Ångström![]()
Jag ska se till att spana efter en Pelagos så får du spana efter allehanda Omega Seamaster och en klocka med överjävligt stor krona, dvs min ChronoswissJa samma här! Om dom inte får för sig att lägga någon konstig datakurs på bmc igen..........
Visst den är ingen stor Högskola, men finns det några studenter från Högskolan i Borås här på forumet? Har sett en del fina klockor till och från på skolan.
Det är civilekonom som gäller för mig, halvägs genom utbildningen nuÄr i banorna på att börja plugga där, vad läser du om man får fråga?
Det är civilekonom som gäller för mig, halvägs genom utbildningen nu
Ja, jag kommer från Borås och det blev en positiv överraskning. Haha vem kommer inte från Göteborg är frågan, minst 70% av alla elever kommer därifrånHärligt, nöjd med universitet? Många som pendlar från Götet?![]()
Härligt att höra! Inväntar med spänning andra omgången, är för tillfället 4e reserv på HP så det ser väl sådär ut. Tanken är textilekonom, har du några inputs där? Civileko/textileko läser väl tillsammans till viss del?Ja, jag kommer från Borås och det blev en positiv överraskning. Haha vem kommer inte från Göteborg är frågan, minst 70% av alla elever kommer därifrån![]()
Haha har tyvärr inget att tillägga mer än att den är väldigt populär, har faktiskt inte haft någon kurs med textilexkonomernaHärligt att höra! Inväntar med spänning andra omgången, är för tillfället 4e reserv på HP så det ser väl sådär ut. Tanken är textilekonom, har du några inputs där? Civileko/textileko läser väl tillsammans till viss del?
Nu kör jag en episk bump på min egna tråd och ställer denna enkla fråga: Vilka KS:are har vi på Uppsala Universitet?
Däremot har jag 5p "Dinosauriernas tidsålder" i Uppsala s
Vilket underbart och utförligt svar! Trist att det är mediokert på Ångström iom att det är där jag kommer spendera tid, men tur att det inte är helt nattsvartJag har spenderat 6 år i Uppsala, slutade dock för ett år sen om det fortfarande kvalar inKan sakna Ångströms lite då och då, körde både bachelor och master där. Men klagar inte på att hova in cash i arbetslivet nuförtiden.
Var bra klockintresse i vår klass (Mastern), Seiko, Certina, Tissot, Rolex, Longines, flera Omega, gamla som nya. Annars ganska mediokert urval tyvärr (I hela Byggnaden).
I regel var man tvungen att ta sig till Ekonomikum för att se lite fetare prylar. Och där var man ibland för att läsa samma kurs som ekonomerna fast få 5hp istället för 7,5hp som dem fick, vad beror det på?Skämt åsido, men som ingenjör är man tyvärr bunden av historisk ed att håna ekonomerna lite..
Bara fråga på om Uppsala, generella frågor om studier osv om det är någon som undrar.
Är fortfarande kvar så kanske är aningen partisk i mina svar
Rolig tråd förövrigt!![]()
Yes, kommer läsa den som fristående kurs dvs FEK I parallellt med KTHBörjar plugga företagsekonomi på SU nu till hösten, några som läser eller kommer börja läsa?![]()
Skoj, då syns vi nog på fadderiet!Yes, kommer läsa den som fristående kurs dvs FEK I parallellt med KTH![]()
Jarå det gör vi säkert, tror däremot att nollningen bara gäller för de som går programmet. Läser också organisation I som första kursen!Skoj, då syns vi nog på fadderiet!Jag ska läsa hela programmet, så jag börjar med Organisation I!
Börjar plugga företagsekonomi på SU nu till hösten, några som läser eller kommer börja läsa?![]()
Tokigt, jag går också på KTH(börjar 4an i höst) och ska börja SU FEK programmet till hösten parallellt!Yes, kommer läsa den som fristående kurs dvs FEK I parallellt med KTH![]()
Men då syns vi ju definitivtTokigt, jag går också på KTH(börjar 4an i höst) och ska börja SU FEK programmet till hösten parallellt!
Fan va nice, vet att det är en ytterligare här på KS som ska dubbla KTH med FEK. Vilket program går du?Tokigt, jag går också på KTH(börjar 4an i höst) och ska börja SU FEK programmet till hösten parallellt!
Haha jag läste tråden nu, var nog jag #schizo #alzheimer maskin för övrigt!Fan va nice, vet att det är en ytterligare här på KS som ska dubbla KTH med FEK. Vilket program går du?
Är medlem, haft absolut noll nöje eller nytta av det. Men då har jag inte sökt mig till deras besök på olika företag etc (gjort det på annan ort), så jag skulle nog fortfarande rekommendera det för en hundringSka börja studera på ekonomprogrammet vid HiG till hösten. Fick precis hem ett brev av Jusek, vilket verkar bra. Det kostar ju bara 100kr så jag tänkte fråga här om någon är medlem där och har någon nytta utav det?![]()
Jag börjar på LU till höstenNågra som pluggar på Lund? Ska läsa FEK 2 där, kanske läser resten av studierna där om jag trivs. 5e lärosätet nu.
Hur gör du med bostad? Känner mig körd om jag inte lyckas med AFBJag börjar på LU till hösten
Jag lyckades fixa en lägenhet via en nation! Kolla med dom olika om det finns några lediga, tror att Lunds har någonHur gör du med bostad? Känner mig körd om jag inte lyckas med AFB