Tack ska du ha!Testar gärna framöver! 20 & 22 mm
Väntar på min "Varg", grå Cordura, som är på väg från Strapped, ska bära upp min Breitling B1 är det tänkt! Bilder kommer inom kort!![]()
Jag skriver upp dig på listan av testare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack ska du ha!Testar gärna framöver! 20 & 22 mm
Väntar på min "Varg", grå Cordura, som är på väg från Strapped, ska bära upp min Breitling B1 är det tänkt! Bilder kommer inom kort!![]()
Vad roligt! Ser fram emot det!Tack ska du ha!
Jag skriver upp dig på listan av testare!
![]()
Har varit på resande fot ett tag men kom hem tidigare idag till ett brev från Strapped. Slängde på bandet på Speedyn och första intrycket är ett rejält band som jag hoppas blir följsammare efter lite användning. Tack @Rawa !
![]()
![]()
![]()
PS. Tack för natot!![]()
![]()
![]()
![]()
I dag kom mitt grå HR Cordura - passar Breitling B1 perfekt (om jag får säga det själv)! Mmm-mmm! Tack @Rawa för supersnabb leverans!
Glömde att köpa till extra änden till bandstiftsverktyget så det blev tyvärr 2st ordrarhoppas du ser min miss så du kan packa dom tillsammans
![]()
Snyggt! Skulle vilja testa antingen svart eller grått Eulit eller Hadley Roma. Får nog ta och beställa detEulit Canvas Svart/Onyx 20mm.
![]()
![]()
Eulit Canvas Svart/Onyx 20mm.
![]()
![]()
Snyggt, det gråa skulle göra sig bra på min Sinn!Tjena alla!
Vi har precis lanserat vår variant av Marine Nationale i vår butik.
Vi börjar med 2 färgalternativ men kommer att fylla på med massa fler!
Vi har testat många olika band och hittade till slut en leverantör som hade grym kvalitet på grejerna och även erbjöd flexibilitet med materialval.
När det kom till just materialvalen så var det som det brukar vara att man får det man betalar för. Vi tog det bästa de hade erbjuda inom varje segment.
Den bästa flexibla nylonväv de hade, spänne och loopar sparades det inget krut på heller. Så nu har vi ett band som vi själva tycker om väldigt mycket.
Spännet på varje band är signerat med vår logga så klart.
Vi hade två val här egentligen: Antingen välja lite billigare material och hålla priset nere på samma nivå som ni ser i många andra svenska butiker (200-300kr). Eller så gick vi på det bästa vi kunde hitta. Vi vill inte ha något i butiken vi är halvnöjda med så det blev det senare alternativet.
Priset för dem utan rabatt är 499. Med rabatten blir det ca 424kr.
Ni hittar banden här.
Ha en fin dag!
Lite bilder nedan:
![]()
![]()
![]()
Om det är samma kvalitet som det jag fick utskickat kan jag säga att det är väl spenderade pengar. Sommarens utan tvekan skönaste band, åtminstone till relativt lätta och platta klockor. Extremt badvänligt!
![]()
Snyggt, det gråa skulle göra sig bra på min Sinn!![]()
Tack så hemskt mycket för dina fina ord Darko! Och stort tack för att du beställer hos oss!Hej Rawa!
Är jättenöjd med mitt senaste inköp från din butik. Marine Nationale bandet är i jättebra kvalitet och det är dessutom jättebekvämt. Tack för en snabb leverans!
Hälsningar,
Darko
Blev ju riktigt bra den där kombon!![]()
![]()
![]()
I dag kom mitt grå HR Cordura - passar Breitling B1 perfekt (om jag får säga det själv)! Mmm-mmm! Tack @Rawa för supersnabb leverans!
Blev ju riktigt bra den där kombon!![]()