• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min klockarmbandsbutik.

Oxygenic

Omega
2-Faktor
20200812_143925-01.jpeg

20200812_144023-01.jpeg
20200812_144318-01.jpeg

I dag kom mitt grå HR Cordura - passar Breitling B1 perfekt (om jag får säga det själv)! Mmm-mmm! Tack @Rawa för supersnabb leverans!
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Har varit på resande fot ett tag men kom hem tidigare idag till ett brev från Strapped. Slängde på bandet på Speedyn och första intrycket är ett rejält band som jag hoppas blir följsammare efter lite användning. Tack @Rawa !

20200806_163551.jpg
20200806_164739.jpg
20200806_164736.jpg


PS. Tack för natot! :)

Grattis och tack för din feedback och de fina bilderna! :)

20200812_143925-01.jpeg

20200812_144023-01.jpeg
20200812_144318-01.jpeg

I dag kom mitt grå HR Cordura - passar Breitling B1 perfekt (om jag får säga det själv)! Mmm-mmm! Tack @Rawa för supersnabb leverans!

Ser ut som att det bandet nästan var gjort specifikt för din klocka! Stort tack för din order och de snygga bilderna!
 

Flarras

Omega
Glömde att köpa till extra änden till bandstiftsverktyget så det blev tyvärr 2st ordrar :sorry: hoppas du ser min miss så du kan packa dom tillsammans :D
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Fick hem ett MN-strap som överraskning och det är en riktigt kul upplevelse. Håller på att testar men hittills har den varit superb både för långcykling och kajakpaddling! Återkommer när augusti blir september.

3E89CCA0-4B82-4FC8-A298-8FA1ADBD8DFC.jpeg
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Tjena alla!
Vi har precis lanserat vår variant av Marine Nationale i vår butik.
Vi börjar med 2 färgalternativ men kommer att fylla på med massa fler!
Vi har testat många olika band och hittade till slut en leverantör som hade grym kvalitet på grejerna och även erbjöd flexibilitet med materialval.

När det kom till just materialvalen så var det som det brukar vara att man får det man betalar för. Vi tog det bästa de hade erbjuda inom varje segment.
Den bästa flexibla nylonväv de hade, spänne och loopar sparades det inget krut på heller. Så nu har vi ett band som vi själva tycker om väldigt mycket.
Spännet på varje band är signerat med vår logga så klart.

Vi hade två val här egentligen: Antingen välja lite billigare material och hålla priset nere på samma nivå som ni ser i många andra svenska butiker (200-300kr). Eller så gick vi på det bästa vi kunde hitta. Vi vill inte ha något i butiken vi är halvnöjda med så det blev det senare alternativet.

Priset för dem utan rabatt är 499. Med rabatten blir det ca 424kr.

Ni hittar banden här.

Ha en fin dag!

Lite bilder nedan:
MN_front.jpg

MN_grey_black.jpg
DCCDBC49-0AE3-4F3C-9EBD-6BAFF328170F.JPG
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Tjena alla!
Vi har precis lanserat vår variant av Marine Nationale i vår butik.
Vi börjar med 2 färgalternativ men kommer att fylla på med massa fler!
Vi har testat många olika band och hittade till slut en leverantör som hade grym kvalitet på grejerna och även erbjöd flexibilitet med materialval.

När det kom till just materialvalen så var det som det brukar vara att man får det man betalar för. Vi tog det bästa de hade erbjuda inom varje segment.
Den bästa flexibla nylonväv de hade, spänne och loopar sparades det inget krut på heller. Så nu har vi ett band som vi själva tycker om väldigt mycket.
Spännet på varje band är signerat med vår logga så klart.

Vi hade två val här egentligen: Antingen välja lite billigare material och hålla priset nere på samma nivå som ni ser i många andra svenska butiker (200-300kr). Eller så gick vi på det bästa vi kunde hitta. Vi vill inte ha något i butiken vi är halvnöjda med så det blev det senare alternativet.

Priset för dem utan rabatt är 499. Med rabatten blir det ca 424kr.

Ni hittar banden här.

Ha en fin dag!

Lite bilder nedan:
MN_front.jpg

MN_grey_black.jpg
DCCDBC49-0AE3-4F3C-9EBD-6BAFF328170F.JPG
Snyggt, det gråa skulle göra sig bra på min Sinn!:D
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Om det är samma kvalitet som det jag fick utskickat kan jag säga att det är väl spenderade pengar. Sommarens utan tvekan skönaste band, åtminstone till relativt lätta och platta klockor. Extremt badvänligt!

3DE80B2B-3564-4A0A-B435-E481A6EEC449.jpeg

Det är samma leverantör faktiskt! Vi bad dem om lite bättre hårdvara och hårdare krav på sömnad och lite annat. Riktigt kul att du gillar det! :)
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Tjena mina vänner! Idag startar vi en liten julkalender på vår webbsida med olika erbjudanden fram t.o.m. Julafton. Ett nytt erbjudande varje dag.

Ni kan se vad som gömmer sig bakom första luckan på strapped.se genom att klicka på julklappen på den stora bilden längst upp.

Vi har även fyllt på med verktyg och lite annat som varit slut. Utöver detta kommer det en ny färg på Eulits Perlon nästa vecka.

Vi planerar också nästa tävling med lite sköna priser. Tävlingen kommer hållas nästa vecka eller veckan efter, beroende på en leverans som vi inväntar.

Ha en fin dag!
 

darko86

Omega
Hej Rawa!

Är jättenöjd med mitt senaste inköp från din butik. Marine Nationale bandet är i jättebra kvalitet och det är dessutom jättebekvämt. Tack för en snabb leverans!

Hälsningar,
Darko
 

Bilagor

  • 0B4342D7-88E8-478E-8579-874AF0A19C59.jpeg
    0B4342D7-88E8-478E-8579-874AF0A19C59.jpeg
    488.5 KB · Visningar: 32

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Rawa!

Är jättenöjd med mitt senaste inköp från din butik. Marine Nationale bandet är i jättebra kvalitet och det är dessutom jättebekvämt. Tack för en snabb leverans!

Hälsningar,
Darko
Tack så hemskt mycket för dina fina ord Darko! Och stort tack för att du beställer hos oss!

Vi har kämpat hårt och länge för att får till MN av hög kvalitet som vi själva älskar! Nu ska vi bara får in fler färger också :)

Att du gillar bandet betyder mycket!

mvh
Rawa
 

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej gott folk!

Nu är det dags för Jultävling! Lite senare än utlovat men nu är vi här :)
Alla vinster är fullt funktionsdugliga men kan ha någon skavank eller vara testband som vi fått in för undersökning.
Även förpackningar som skadats kvalificerar in i detta. Vi vill att sakerna används och ger någon av er där ute lite glädje istället för att samla damm här.

Gör följande för att delta i tävlingen:

1) Skriv vilka vinster du är intresserad av i prioritetsordning.

Exempel: Jag vill tävla! Prio 4, 5,1, 8
Blir det så att du vinner och din första prio redan är utdelad till annan deltagare så går vi ner i listan av de du angivit.

2) Ge tips på något nytt ni vill se i butik. (Detta för att följa svenska regler gällande tävling, då det inte får vara en ren utlottning).

Fem vinnare kommer att utses och kontaktas efter avslutad tävling.
Anmälan är öppen fram t.o.m. Juldagen 25/12 kl 09:00.
Vinnarna presenteras senare samma dag.
God jul och stort tack för detta år!


Produkterna vi har denna gång är:
1 - Bergeon 6767-S (Skadad förpackning)
2 - Bergeon 6767-S (Skadad förpackning)
3 - Bergeon 6767-F (Skadad förpackning)
4 - Justerbart natoband med blåvitt zebramönster i 22mm.
5 - Elastiskt natoband i blå färg med ett vitt streck i mitten i 20mm
6 - Elastiskt natoband i svart färg med två gråa ränder (Bond-stil) i 22mm.
7 - MN i svart med ett limegrönt streck i mitten inklusive två bandstift 20mm.
8 - Sportigt läderband i svart färg med röd kontrast i 22mm.


899191BF-F877-4C8F-A2F4-491FB88514F5.JPEG
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Kul med jul!

1) 7, 6, 5, 3.
2) Jag har tidigare talat om ColaReb-band men utöver dessa skulle jag gärna vilja se fler färger på MN-banden.

Och ett stort tack för en väldigt bra webshop.
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
1) 3, 2, 1.
2) Minns att jag skrev något om försäljning av billigare Casio-klockor. Vet inte hur det blev med det, men det är fortfarande ett förslag. Anna förslag är länk till Seiko Skx/5kx. Dessa klockor moddas hejvilt och det går åt länkar till dom som smör. Tredje förslag är korta band till oss med mindre handleder.
 

Robbanc76

Cartier
Jag vill tävla, prio 3,8

Staib meshband skulle jag vilja se hos er.
Mig veterligen så finns det ingen svensk importör av Staib i Sverige så det kan vara ett sätt för er att öka omsättningen rejält =)
 
Topp