• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MN-strap tråden

bluesdog

Cartier
Tog hem ett Erica MN-strap, det är ju verkligen bekvämt som satan. Och snyggt!
Egentligen avsedd för Yema Superman Bronze, men den dyker ju upp först i höst.
IMG_20190617_152939.jpg

IMG_20190617_152929.jpg
Vad är det där för vostok, djädrans
cool klocka!
 

Higgis

Omega
Provade en Mn strap utav den "gamla modellen" och gillade att armbandet var lite flexibelt. Är nu sugen på ett svart med rött streck eller något grått till min Seiko padie min fråga, var inne på att köpa ett från Erikas men börja titta på watchgecko´s version som någon skrev man får ju två nästan tre för samma pris. Kommer man bli besviken på dessa ni som teststat båda modellerna har ju inte erikas att jämföra med.
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Fick hem ett MN strap från Cheapestnatostraps idag (;)) de har nu bytt design på spännet så nu glider det inte ut längre. Riktigt snyggt och skön kvalité måste jag säga :) Det nya är det som är grön/gult.
IMG_20190620_144801.jpg
IMG_20190620_144706.jpg
IMG_20190620_141945.jpg
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Provade en Mn strap utav den "gamla modellen" och gillade att armbandet var lite flexibelt. Är nu sugen på ett svart med rött streck eller något grått till min Seiko padie min fråga, var inne på att köpa ett från Erikas men börja titta på watchgecko´s version som någon skrev man får ju två nästan tre för samma pris. Kommer man bli besviken på dessa ni som teststat båda modellerna har ju inte erikas att jämföra med.
Jag har inget utav dessa, kör däremot MN-band från Tidochting.se och är riktigt nöjd, kolla med @Hans Beck som driver butiken! Gillar även att det skickas inrikes då man saknar tålamod att vänta på grejerna :)
 

falten

Cartier
Tips på vart man kan få tag på mn strap i 19mm o 21mm, helst enfärgat. Tycker de sitter bättre kring boett med en storlek ned, från annars 20 respektive 22mm... Tacksam för tips! Köper gärna begagnat även om någon har..
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Tips på vart man kan få tag på mn strap i 19mm o 21mm, helst enfärgat. Tycker de sitter bättre kring boett med en storlek ned, från annars 20 respektive 22mm... Tacksam för tips! Köper gärna begagnat även om någon har..
Erika's har väl i 19mm? 21mm är jag säker på att de har för det har jag själv beställt. Grym kvalité dessutom! :)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ja eller hur, nu blir det ännu svårare att argumentera för ett MN när det börjar komma konkurrenskraftiga alternativ. Framförallt för mig när det nu inte går att få tag på 21mm bredd på banden.
Ja, det håller jag med om. Har dock aldrig testat något annat band som håller samma kvalitet som Erika's så det är ju inte helt oförtjänt att priset är högre än de flesta andra.
 

JoelD

Rolex
2-Faktor
Tänkte också kommentera priset men ville inte låta neggig, haha. Men ja, jag tror jag betalade 500 för mitt gamla och nu är de uppe i 750? Jag tycker också att mitt original är den bästa, men är den SÅ mycket bättre? Tveksamt.
 
Topp