Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har 2,5 breda maxxis fram och 2,3 bak. Hur upplevde du att gÄ upp till bredare bak? Om du nu gjorde det![]()
![]()
Fet rumpa.![]()
MĂ€rkte inte sĂ„ stor skillnad, bĂ„de DHR2 i 2.4â och ASSEGAI (2.5â) ger grymt bra grepp.Har 2,5 breda maxxis fram och 2,3 bak. Hur upplevde du att gĂ„ upp till bredare bak? Om du nu gjorde det![]()
MĂ„ste kolla vad jag har för dĂ€ckMĂ€rkte inte sĂ„ stor skillnad, bĂ„de DHR2 i 2.4â och ASSEGAI (2.5â) ger grymt bra grepp.
Möjligt att Assegai var lite sÀvligare att trampa, men det var ingen stor skillnad i sÄ fall. Nu har det dessutom nyligen regnat och tidigare rundor med förra dÀcket var det snustorrt, sÄ det kan lika gÀrna varit skillnaden i underlag.
MÀrkte dock skillnad mellan DHR2 i Maxterra och DHR2 i Dual compound. Maxterra greppar bÀttre, framförallt vid bromsning pÄ hÀllar, men Dual Compound rullar lite bÀttre och framförallt slits mycket lÄngsammare.
Nej, men brukar meddela frugan och @Chrisse nÀr jag drar ut. RÀknar iskallt med att frugan reagerar inom 3 timmar och att Chrisse reagerar inom 3 veckor.Cyklar alltid ensam, kör ni nÄgon spÄrning till familjen om nÄgot skulle hÀnda? Inte mÄnga som kommer förbi hÀr en regnig dag!![]()
Du Àr en i övrigt frisk kille, klarar lÀtt 3 veckor i skogenNej, men brukar meddela frugan och @Chrisse nÀr jag drar ut. RÀknar iskallt med att frugan reagerar inom 3 timmar och att Chrisse reagerar inom 3 veckor.
Jag har googlat ihjĂ€l mig pĂ„ det dĂ€r och det enklaste Ă€r att dela sin plats via Hitta. Strava har sitt âlive trackâ och Harmin har sin egen version av detsamma. Men enklast Ă€r att meddela nĂ€r man drar ivĂ€g och dela via Hitta (förutsatt att man har iPhone).Tror reaktionstiden hĂ€r hemma Ă€r för lĂ„ngsam 3 Tim +![]()
Du kan inte dela positionen till andra i realtid, men du kan dela den till SOS nÀr du ringer dem. Bra app, ja. Den varnade för brand i omrÄdet i förrgÄr nÀr jag cyklade. Mötte tre brandmÀn pÄ toppen av en kulle som undrade varför jag gick upp istÀllet för cyklade.SOS alarm har en bra app. Jag har för mig att man lÀtt kan dela position i den. Hur som helst sÄ Àr det en riktigt bra app.
![]()
112-appen
FÄ information snabbt om hÀndelser som intrÀffar i ditt nÀromrÄde sÄ att du kan kÀnna dig tryggare och undvika direkt eller indirekt fara.www.sosalarm.se
Ok, har bara anvÀnt den vid olyckor ett par gÄnger och dÄ har det funkat braDu kan inte dela positionen till andra i realtid, men du kan dela den till SOS nÀr du ringer dem. Bra app, ja. Den varnade för brand i omrÄdet i förrgÄr nÀr jag cyklade. Mötte tre brandmÀn pÄ toppen av en kulle som undrade varför jag gick upp istÀllet för cyklade.
Hoppas pÄ uppehÄll imorgon, dÄ blir det fjÀrde dagens cykling i rad.
BekÀnnelse av pinsam vurpa del 2.. Första dagen pÄ semestern. LÀtt geggigt, bra flöde, bra flÄs, bra tider. PÄ grusparkeringen innan jag skall kasta cykeln:DÄ sÄ, min första OTB. Efter ett litet klipp-drop (1) sÄ Äkte jag "ner" i en nÀrmast pinsamt liten grop med en sten framför (2) och fick stopp. Jag hade för lÄg fart och ingen koncentration. Tur att ingen sÄg mig![]()
BÀttre att vurpa litet Àn stort Àr mitt motto.
![]()
Inte personligen men min fru har cyklat dĂ€r litegrann med Abloc (utgĂ„r oftast frĂ„n Tumlaren med sina turer). Jag har en kompis som alltid kör dĂ€r ute och som Ă€r helt frĂ€lst. Vi bor pĂ„ Smögen sĂ„ vi har inte lĂ„ngt dit, jag borde verkligen prova sjĂ€lvâŠĂr det nĂ„gon som provat Ramsvikslandet?
Blir en svĂ€ng imorgon, kikade lite youtube och det sĂ„g vĂ€ldigt trevligt ut.Inte personligen men min fru har cyklat dĂ€r litegrann med Abloc (utgĂ„r oftast frĂ„n Tumlaren med sina turer). Jag har en kompis som alltid kör dĂ€r ute och som Ă€r helt frĂ€lst. Vi bor pĂ„ Smögen sĂ„ vi har inte lĂ„ngt dit, jag borde verkligen prova sjĂ€lvâŠ
Efter nÄgra rundor kan jag sÀga att det Àr sjukt bra grepp med Assegai bak, bÀttre Àn DHR2. SvÄrt att fÄ sladd dock, om man nu gillar att sladda i kurvorna.![]()
![]()
Fet rumpa.![]()