• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Blancpain-tråden

Min ny-innkjøpte Concept 2000. Fantastisk mye klokke for pengene!
10.jpg
24.jpg
IMG_4762.JPG

Skulle gissa att det säkert går ganska många extratimmar för att polera alla vinklar till den där extraallt finishen.
Gillar även dom lite grövre vågorna på BP:n bättre, snyggare och mer harmoniska på något sätt.

Är det smidigt att ställa in allt? Surfar väldigt mycket full kalender med månfas just nu märker jag.
På denna finns det fyra separata Quick-set, för datum, veckodag, månad och måndas ==> supersmidigt.

Jämför jag med tex min JLC Grande Reverso Calendar så saknar den separat för veckodag vilket innebär att man inte bara måste snurra mer men även tänka lite så att datum och veckodag faktiskt synkar när man ställer om...

På denna finns det fyra separata Quick-set, för datum, veckodag, månad och måndas ==> supersmidigt.

Jämför jag med tex min JLC Grande Reverso Calendar så saknar den separat för veckodag vilket innebär att man inte bara måste snurra mer men även tänka lite så att datum och veckodag faktiskt synkar när man ställer om...
Tack men samtidigt faaan, där rök ju den ursäkten till att släppa tanken..

Tillbaka
Topp