Det hade ju varit något! De hade vårdat märket väl.Vilken line-up! Blancpain skulle för övrigt passa bra in hos Erikson.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det hade ju varit något! De hade vårdat märket väl.Vilken line-up! Blancpain skulle för övrigt passa bra in hos Erikson.
Grattis @KTS69 ! Vackert!Min ny-innkjøpte Concept 2000. Fantastisk mye klokke for pengene!
Snyggt! Såg den i dagens-tråden och tänkte be om fler bilder. Grattis till den!Min ny-innkjøpte Concept 2000. Fantastisk mye klokke for pengene!
Vackert!!!!!
Mycket bra! Grattis till den.
Vansinnigt läcker. Lägg gärna upp en bild på baksidan vid tillfälle.
Vansinnigt läcker. Lägg gärna upp en bild på baksidan vid tillfälle.
Dom där bilderna kan jag titta länge på.
Ser väl ut som på min förra?
Nei, min er fra italiensk AD.Sweet! Den Nymans hade?
Trion samlad för första gången. Får hoppas att alla resor till Schweiz är avklarade för en tid framöver.
Vackert!Trion samlad för första gången. Får hoppas att alla resor till Schweiz är avklarade för en tid framöver.
Jaaaa men fan vad bra! Mer BP åt folket, muntorrheten försvinner på två rödaTrion samlad för första gången. Får hoppas att alla resor till Schweiz är avklarade för en tid framöver.
Quick-set på kalenderfunktionerna kan inte överskattas...
Är det smidigt att ställa in allt? Surfar väldigt mycket full kalender med månfas just nu märker jag.Quick-set på kalenderfunktionerna kan inte överskattas...
På denna finns det fyra separata Quick-set, för datum, veckodag, månad och måndas ==> supersmidigt.Är det smidigt att ställa in allt? Surfar väldigt mycket full kalender med månfas just nu märker jag.
Tack men samtidigt faaan, där rök ju den ursäkten till att släppa tanken..På denna finns det fyra separata Quick-set, för datum, veckodag, månad och måndas ==> supersmidigt.
Jämför jag med tex min JLC Grande Reverso Calendar så saknar den separat för veckodag vilket innebär att man inte bara måste snurra mer men även tänka lite så att datum och veckodag faktiskt synkar när man ställer om...
Tack men samtidigt faaan, där rök ju den ursäkten till att släppa tanken..