Moreno
Silver
Såååååå ska vi säga 130 då?Men den är bra också! Glad att jag inte behöver komplettera
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såååååå ska vi säga 130 då?Men den är bra också! Glad att jag inte behöver komplettera
WTF!?!?Bjerke Oslo ville ha 50k nok för stållänken till milspec. Så räkna med att du nog må ut med en tudor i alla fall
Skulle faktiskt vilja veta hur dom motiverar det priset. Kan inte vara något "tekniskt". Säkert dyrt pga att dom själva gör allt.
De kan försöka motivera, men de kommer inte lyckas....Länken är faktiskt mycket bra. Låset saknar mikrojustering dock men annars är den är gedigen och följsam. Hur dom motiverar priset är en gåta.
Såååååå ska vi säga 130 då?
Eftersom du tycker om milspec sånmkt, med all rätt, borde du passa på att köpa min, se det som en reserv alt. investering, 130k Jag vill ha min 118238 med stenar :'(
Två BP får räcka för stunden, säger plånboken Finns ju lite tankar på annat, men det ligger långt fram i tiden. Big date, eller titan, eller kanske borstat guld..
Eftersom du tycker om milspec sånmkt, med all rätt, borde du passa på att köpa min, se det som en reserv alt. investering, 130k Jag vill ha min 118238 med stenar :'(
Billigt juBjerke Oslo ville ha 50k nok för stållänken till milspec. Så räkna med att du nog må ut med en tudor i alla fall
Idiotiskt! Lär gå att få loss för mycket mindre.Bjerke Oslo ville ha 50k nok för stållänken till milspec. Så räkna med att du nog må ut med en tudor i alla fall
Måste det vara BP original? Ett original lär ju vara dyrare än de som Bradystraps säljer. Har du kollat om de säljer blå?Någon som vet vad ett Sailcloth band utan spänne kostar att köpa löst? Och ifall man kan montera på ett annat spänne?
Funderar på att köpa det blåa sailcloth bandet till min Aqua Terra.
Bradystraps och vatten var inte den bästa kombon läste jag nånstans. Vatten borde inte vara några bekymmer med BPs variant tänker jag?Måste det vara BP original? Ett original lär ju vara dyrare än de som Bradystraps säljer. Har du kollat om de säljer blå?
Jaha. Jag vill minnas att jag har badat med den jag har från bradystraps men den kanske blir dålig efter ett tag.Bradystraps och vatten var inte den bästa kombon läste jag nånstans. Vatten borde inte vara några bekymmer med BPs variant tänker jag?
Brady har väl dessutom integrerade bandstift i alla band? Köp ett Hadley Roma Cordura istället.Bradystraps och vatten var inte den bästa kombon läste jag nånstans. Vatten borde inte vara några bekymmer med BPs variant tänker jag?
Det stämmer.Brady har väl dessutom integrerade bandstift i alla band?
Kul! Får lyssna imorgon.Film för de som inte fattat än.
Kul att @yonsson dök upp. Han är överallt
Han har snott en av dina bilder bara.Kul! Får lyssna imorgon.