• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Blancpain-tråden

Cristian

Rolex
2-Faktor
Länken är faktiskt mycket bra. Låset saknar mikrojustering dock men annars är den är gedigen och följsam. Hur dom motiverar priset är en gåta.
 

WHU

Panerai
2-Faktor

Moreno

Cartier
Eftersom du tycker om milspec sånmkt, med all rätt, borde du passa på att köpa min, se det som en reserv alt. investering, 130k ;) Jag vill ha min 118238 med stenar :'(
 

demondave

Rolex
Eftersom du tycker om milspec sånmkt, med all rätt, borde du passa på att köpa min, se det som en reserv alt. investering, 130k ;) Jag vill ha min 118238 med stenar :'(

Två BP får räcka för stunden, säger plånboken :) Finns ju lite tankar på annat, men det ligger långt fram i tiden. Big date, eller titan, eller kanske borstat guld..
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Två BP får räcka för stunden, säger plånboken :) Finns ju lite tankar på annat, men det ligger långt fram i tiden. Big date, eller titan, eller kanske borstat guld..

Big date... :hungry::hungry::hungry:

Kombinerat med lite borstat guld kanske?
upload_2019-1-25_14-19-48.png
 

Ceramic

Cartier
Eftersom du tycker om milspec sånmkt, med all rätt, borde du passa på att köpa min, se det som en reserv alt. investering, 130k ;) Jag vill ha min 118238 med stenar :'(

I tillägg kan han ta länken från sin 50 jubileum. Då har han ju spart 50k och i princip bara betalt 80k .. typ :pompus:

Tror det är lite så frun resonerar när hon shoppar.. :banghead:
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Någon som vet vad ett Sailcloth band utan spänne kostar att köpa löst? Och ifall man kan montera på ett annat spänne?
Funderar på att köpa det blåa sailcloth bandet till min Aqua Terra.
 

Cristian

Rolex
2-Faktor
Någon som vet vad ett Sailcloth band utan spänne kostar att köpa löst? Och ifall man kan montera på ett annat spänne?
Funderar på att köpa det blåa sailcloth bandet till min Aqua Terra.
Måste det vara BP original? Ett original lär ju vara dyrare än de som Bradystraps säljer. Har du kollat om de säljer blå?
 

LANGEN

Panerai
Pledge Member
FA1619CA-3255-4883-B44B-FB75B51F2A8B.png


Nån på forumet som stött på den här i verkligheten och kan dela med sig lite om hur den känns? Kanske till och med finns nån på forumet som kan langa lite wristshots? =)
 
Topp