Pirelli Scorpion som sitter på min hoj ska tydligen vara bra på både gata och grus.Jag trattade ju dit grovmönstrat på min ETV1000RR. Egentligen alldeles för stor att bröta rätt ut i skogen med, men den funkar helt ok på grus och skogsstigar iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pirelli Scorpion som sitter på min hoj ska tydligen vara bra på både gata och grus.Jag trattade ju dit grovmönstrat på min ETV1000RR. Egentligen alldeles för stor att bröta rätt ut i skogen med, men den funkar helt ok på grus och skogsstigar iaf
Dom bör definitivt gå att skyffla lite grus med.Pirelli Scorpion som sitter på min hoj ska tydligen vara bra på både gata och grus.
En 8mm hylsa får plats på bredden men är för lång. Man behöver sådana korta hylsor med integrerad infästning som @Simon.x visade.@yonsson ,
Kan du mäta yttre hålet med skjutmått så kikar jag på vad jag har i garaget om något är tillräckligt litet?
Har för mig de säger 60/40. Däcken funkar bra på asfalt i alla fall, inga konstiga vinklar som är inväger när man lägger ner hojen.Dom bör definitivt gå att skyffla lite grus med.
Utan att ha kollat vad Pirelli säger så kan jag tänka mig att dom går som 60/40 eller 70/30-däck..
Hej om du tittar på videon på den som han har moddat tankväska mm så fixar denna med däcken. Framgår inte var det är för profil eller märke vad ja kan seEn 8mm hylsa får plats på bredden men är för lång. Man behöver sådana korta hylsor med integrerad infästning som @Simon.x visade.
Har för mig de säger 60/40. Däcken funkar bra på asfalt i alla fall, inga konstiga vinklar som är inväger när man lägger ner hojen.
Jag säger ju det! Jag var också skeptisk innan jag testade den.Tog mig ut och provkörde en Svartpil på CEC.
Riktigt imponerande pigg om man håller nålen norr om 6000rpm!
Räcker ju gott för att pendla med.
Nu måste man bara sätta sig vid det riktiga förhandligsbordet där hemma och se om man har råd med det man tvingas offra...
Nej, han säger ju att han lämnade in den och att handlaren borrade ut bulten vilket tog flera timmar.Hej om du tittar på videon på den som han har moddat tankväska mm så fixar denna med däcken. Framgår inte var det är för profil eller märke vad ja kan se
//Simon
Jävligt märkligt av Akra att göra en löstagbar insats som man monterar permanent.Jag säger ju det! Jag var också skeptisk innan jag testade den.
Nej, han säger ju att han lämnade in den och att handlaren borrade ut bulten vilket tog flera timmar.
Det är tydligen nya EU-regler.Jävligt märkligt av Akra att göra en löstagbar insats som man monterar permanent.
Hur menar du att en 8mm hylsa är för lång?
Märkligt regnummer
När Ducati lanserade Diavel lottades det ut en via Bike eller nått sånt. Vinnaren dök upp på en banträff och hade fått plåten BZB 666.Appropå hojjar och nummerplåtar;
Träffade en cool dam på ett fik igår. Körde en moddad wildstar 1600 (tror jag).
Kika noggrant på motivlacken på tanken (design by barnbarnet) och texten på hjälmen.
Man blir inte äldre än man gör sig.
Om jag pallar att köra en sådan i hennes ålder så kommer jag dö nöjd!
Det är ju nästan ett osannolikt inträffande på just den hojen!När Ducati lanserade Diavel lottades det ut en via Bike eller nått sånt. Vinnaren dök upp på en banträff och hade fått plåten BZB 666.
@yonssonJag säger ju det! Jag var också skeptisk innan jag testade den.
Nej, han säger ju att han lämnade in den och att handlaren borrade ut bulten vilket tog flera timmar.
Skulle en sån här sats hjälpa dig?Det är tydligen nya EU-regler.
Den är för lång för att kunna vinklas på rätt sätt.
IKEA RÅTTAAppropå hojjar och nummerplåtar;
Träffade en cool dam på ett fik igår. Körde en moddad wildstar 1600 (tror jag).
Kika noggrant på motivlacken på tanken (design by barnbarnet) och texten på hjälmen.
Man blir inte äldre än man gör sig.
Om jag pallar att köra en sådan i hennes ålder så kommer jag dö nöjd!
Men titta! Ja, mycket bra, tack!Skulle en sån här sats hjälpa dig?
Hylsor Bosch | Clas Ohlson
www.clasohlson.com
Kör du fortfarande?Dags för Harley-träff?
Min tjejmoppe.
Stort tack för titten! Då är det ju märkligt att min hylsa bara snurrar. Den kanske inte kommer in tillräckligt långt in på skruven. Ska nog försöka hamra bort lite av svetsen innan jag sätter på hylsa igen.8mm var skruven jag kör med T-handtag när det är trångt.
Kollade in i mitt idag och man kan se spår efter svets, men ingen genomgående skruv. Så min fäster bara på utsidan av db-killern8mm var skruven jag kör med T-handtag när det är trångt.
Går inte igenom det inre röret, tittar du mellan kolfibret och röret ser du hur skruven sitter.Kollade in i mitt idag och man kan se spår efter svets, men ingen genomgående skruv. Så min fäster bara på utsidan av db-killern
Visst var det så att på din var den genomgående?
Det är tight mot på min så skruven syns inte alls bakifrån...Går inte igenom det inre röret, tittar du mellan kolfibret och röret ser du hur skruven sitter.
Såg en sjukt cool svartpilen med en svartklädd kille iförd Fox-tröja som utövade "kreativ" filkörning fram till rödljuset vid fotbollsplan alldeles nyss.
Undras vem det kan varit?
De perforerade är sånna jag har tror jag. Mkt mkt bekväma på sommaren men blir blekta å då bruna med tiden (typ 2 säsonger) så du vet
Dagens skörd. Beställde hem 8 par i olika prisklasser och valde utifrån passform och utseende. 3 par Course blev det. Perforerade, skinn och varmare.
Kör du fortfarande?
För övrigt - Dagens modd.