Zingo
Silver
Kul väg, bra jaktmarker och arga locals.Yes!
"The Swamp"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul väg, bra jaktmarker och arga locals.Yes!
"The Swamp"...
Hahaha ja jag har fattat att folk jagar i krokarna faktiskt och locals är väl inte jätte glada över alla idioter på plastraketer som bränner 120km/h i kurvorna...Kul väg, bra jaktmarker och arga locals.![]()
Tog kort för två veckor sedan, helgerna är så mycket roligare nu!
![]()
![]()
Tack! Ja, det är en helt otrolig frihetskänsla!Grattis! Minns känslan när man just tagit kortet, oslagbart![]()
Måste vara ett riktigt jävla monster..! Kan tänka mig att den är rejält skojBlev några timmars åkning idag
![]()
roligaste jag kört någonsin!Måste vara ett riktigt jävla monster..! Kan tänka mig att den är rejält skoj![]()
Så fet.Blev några timmars åkning idag
![]()
Heeelt sjukt. Han verkar ha klarat sig bra tur nog.Så fet.
Stackars denna (djur + hoj..) Se på egen risk.
https://www.instagram.com/p/BmxwB9XniGF/?hl=sv
TackSå fet.
Stackars denna (djur + hoj..) Se på egen risk.
https://www.instagram.com/p/BmxwB9XniGF/?hl=sv
Ligger runt 5-600 hundra, men då är nog i alla fall hälften pendling...Cirka 14 mil idag och några nya vägarLite svalare luft och emellanåt lite tråkiga moln men gött ändå och inget regn. Hoppas kunna åka september ut innan hojen ställs in för vintern. 450 mil har det blivit för mig hittills i år, hur mycket har ni andra kört?
![]()
Inte dåligt! Jag pendlar dock inte med hojen, ren nöjesåka för min delLigger runt 5-600 hundra, men då är nog i alla fall hälften pendling...
Cirka 14 mil idag och några nya vägarLite svalare luft och emellanåt lite tråkiga moln men gött ändå och inget regn. Hoppas kunna åka september ut innan hojen ställs in för vintern. 450 mil har det blivit för mig hittills i år, hur mycket har ni andra kört?
Första två åren med hoj gjorde jag 1000 mil per år, då körde jag hela tiden, oavsett om det regnade eller inte. Senaste två åren har varit lite mer "normalt" med 300-500 mil, nu kör jag bara när det ser ut att inte bli regn. (Både nöjesåkning och pendling för min del)Ligger runt 5-600 hundra, men då är nog i alla fall hälften pendling...
Trevligt! Var du på Mantorp och körde KM förra veckan? Isåfall kanske vi stötte på varandra.Sista banhelgen för i år, blev alldeles för lite som vanligt - men det var riktigt kul. På bilden min fru och vår 1198S som vi använder i Sverige! Körning på Sviesta i Linköping med Ducatiklubben.
![]()
Tyvärr, hade lösa planer på det tidigare men hade inte tid. Var med i racekomitten för några år sen förresten, men nuförtiden blir det inte lika mycket körning för min del.Trevligt! Var du på Mantorp och körde KM förra veckan? Isåfall kanske vi stötte på varandra.
Kan tänka mig att det är roligare att köra i Spanien dessutomTyvärr, hade lösa planer på det tidigare men hade inte tid. Var med i racekomitten för några år sen förresten, men nuförtiden blir det inte lika mycket körning för min del.
Haha, känner jag dig alltså? Ko, Spanien är lite roligsre faktiskt - men jag hade skitkul nu pä Sviesta - även fast jag hade en del strul med kopplingen.Kan tänka mig att det är roligare att köra i Spanien dessutom![]()
Nejdå, du skrev det sist vill jag minnasHaha, känner jag dig alltså? Ko, Spanien är lite roligsre faktiskt - men jag hade skitkul nu pä Sviesta - även fast jag hade en del strul med kopplingen.
Hehe, jo den var snustorr. Lamellerna var sopslut också, blir lite dålig koll på duccen då man kör så sällan - men jag väntar in lite nya delar så det blir fason på den. Självklart fanns det delar att låna ihop - det som är det bästa med ducceklubbens körningarNejdå, du skrev det sist vill jag minnas
Var kopplingen torr eller?![]()
Kul, grattis.Då har man körkort! Firar med kaka
![]()
Tack! Var rätt nervös, iaf innan lågfarten, men det gick bra. Han hade egentligen ingenting att anmärka på så det känns askulKul, grattis.
Hur gick uppkörningen?