Kanske årets sista tur, på gatmaskinen i alla fall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla upp försäkringspremie innan du köper hojen. Försök hitta ett sätt att börja övningsköra. Köp inte nån racehoj att börja med. Utgå från att ingen ser dig i trafiken och att alla vill döda dig. Då klarar du dig längreHar varken körkort eller MC än men råkade köpa hjälm och ett ställ idag... Antar att man får se det som en spark i arslet till att ta tag i det till våren.
Tar tacksamt emot alla tänkbara nybörjartips ni kanske sitter på.
+1Kolla upp försäkringspremie innan du köper hojen. Försök hitta ett sätt att börja övningsköra. Köp inte nån racehoj att börja med. Utgå från att ingen ser dig i trafiken och att alla vill döda dig. Då klarar du dig längre![]()
Lutar åt en ER6-n, strax under 6000 helförsäkrat på mig verkar det som, inte tittat jättenoga.Kolla upp försäkringspremie innan du köper hojen. Försök hitta ett sätt att börja övningsköra. Köp inte nån racehoj att börja med. Utgå från att ingen ser dig i trafiken och att alla vill döda dig. Då klarar du dig längre![]()
Bike.se provkör dem idag, och ska skriva ner sina tankar under helgen skriver de på instagram, ska bli kul, hade planer på att byta min bobber mot en Scrambler i höstas, men fick rådet att vänta på dessa.Nu börjar ju nya modeller för 2019 dyka upp. Den här väcker habegär. Triumphs nya 1200 Scrambler. Finns i två varianter. De på bilderna är lätt modifierade.
![]()
![]()
Helt rätt stuk, ser mycket bra ut. Får bli en provkörning till vårenNu börjar ju nya modeller för 2019 dyka upp. Den här väcker habegär. Triumphs nya 1200 Scrambler. Finns i två varianter. De på bilderna är lätt modifierade.
![]()
![]()
Bike.se provkör dem idag, och ska skriva ner sina tankar under helgen skriver de på instagram, ska bli kul, hade planer på att byta min bobber mot en Scrambler i höstas, men fick rådet att vänta på dessa.
Fan vad trist!Avbokade precis min beställning av en Panigale v4r, fanns inget försäkringsbolag som ville försäkra den
Inget kul att leta annan hoj nu
Avbokade precis min beställning av en Panigale v4r, fanns inget försäkringsbolag som ville försäkra den
Inte ens med oskälig premie? Typ 75000per år..
Själv är jag svårt sugen på en v4s.
Jodå, man kan säga att de prisade ut sig.. förtar nöjet helt
Det är ju värdelöst att sånt ska förstöra ens intresse, Jag tyckte v4s var ok, 15000hel/år.
Trygg HansaVilket bolag var det? 15k/år låter ju nice.
Surt! Fantastisk hoj!Avbokade precis min beställning av en Panigale v4r, fanns inget försäkringsbolag som ville försäkra den
Plockat ur batterierna och ställt in hojarna idag. Nu börjar den långa väntan.
![]()
Tuffa hojar. Ska försöka få igång morfars Kawasaki z400 under vintern.
Kan bli en rolig kaffe hoj![]()
Köp hos cykelAnders i Jarsé, så bjuder jag på fika!HD är HD och jag är sugen igen efter att ha sålt Street boben för 10 år sedan.
Nu vill jag ha Fat boy. Någon som haft eller kollat närmre på dessa?
Hur stor skillnad är det på 107 och 114 kubiktum i praktiken tex?
Var är det bäst att handla?
![]()
![]()
Har du några skoj bilder på Bobbern? Varför ska du byta in den?Bike.se provkör dem idag, och ska skriva ner sina tankar under helgen skriver de på instagram, ska bli kul, hade planer på att byta min bobber mot en Scrambler i höstas, men fick rådet att vänta på dessa.
Tycker Bobbern är jäkla frän. Står helt klart på att provköra-listan till nästa säsongHar du några skoj bilder på Bobbern? Varför ska du byta in den?
Inga direkt fräsiga bilder, men några bilder från den årliga långhelgen i somras här på ön.Har du några skoj bilder på Bobbern? Varför ska du byta in den?
Som allt annat då? Man vill alltid ha annat och gräset är grönare på andra sidan osv.Inga direkt fräsiga bilder, men några bilder från den årliga långhelgen i somras här på ön.
![]()
![]()
![]()
Varför jag ska byta är en bra fråga, tog kortet 2012, Bobbern är min första hoj, spontanköpte på lanseringseventet de hade senhösten 2016.
När en bild av jag vill vara Steve McQueen cool på en scrambler, våga grusbusa osv. Är ingen hårding på en cruiser... DOCK Bobbern är snäll och förlåtande för en rookie som mig, vridstark och lätt att svänga. Jävligt skön att gubbköra, snygg, många som vill prata om hojen osv. För att göra ett långt svar längre, kul att prova annat?
Ducati Scrambler och en Panerai på handleden skulle ju matcha fantastiskt braInga direkt fräsiga bilder, men några bilder från den årliga långhelgen i somras här på ön.
![]()
![]()
![]()
Varför jag ska byta är en bra fråga, tog kortet 2012, Bobbern är min första hoj, spontanköpte på lanseringseventet de hade senhösten 2016.
När en bild av jag vill vara Steve McQueen cool på en scrambler, våga grusbusa osv. Är ingen hårding på en cruiser... DOCK Bobbern är snäll och förlåtande för en rookie som mig, vridstark och lätt att svänga. Jävligt skön att gubbköra, snygg, många som vill prata om hojen osv. För att göra ett långt svar längre, kul att prova annat?