Skitbra ju!Fick skum post idag
Vågar man öppna något från Benke Banan..?
![]()
Klart man gör, ingen minns en fegis!
Och titta vad som låg i
![]()
Några minuter senare var det gamla insertet bortplockad och det nya på plats
![]()
Tack @Von Det blev riktigt bra!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skitbra ju!Fick skum post idag
Vågar man öppna något från Benke Banan..?
![]()
Klart man gör, ingen minns en fegis!
Och titta vad som låg i
![]()
Några minuter senare var det gamla insertet bortplockad och det nya på plats
![]()
Tack @Von Det blev riktigt bra!!![]()
Absolut, passar perfekt med resten!Skitbra ju!![]()
KöööpSandwich vid 3,6,9,12 ser det ut som. Det här blir bättre och bättre...
Jag har precis sålt fem klockor och tänkteKöööpsjälv är jag bara på Köö.. dvs lite osäker (men bara för att jag försöker köpa färre lockande klockor). Jag ställer mig i din flippkö direkt för säkerhets skull
De större är också fina med de snygga formerna på bezel-sidan och kronan, heter det möjligen turbin-form?
Riktigt trevlig! Kan ångra att jag sålde min, den där har dom verkligen lyckats medTog fram den här rackaren igår, den är fan inte dumbörjar dessutom få ganska så trevlig, naturlig patina!
![]()
Det ligger även en guldig Baltic på k&s som jag gärna hade lagt beslag på...Köööpsjälv är jag bara på Köö.. dvs lite osäker (men bara för att jag försöker köpa färre lockande klockor). Jag ställer mig i din flippkö direkt för säkerhets skull
Denna är snygg!
![]()
De större är också fina med de snygga formerna på bezel-sidan och kronan, heter det möjligen turbin-form?
Tycker den är klockren. Kvalitet överlag känns riktigt bra också. Att det var en present till mig från min gamla farmor och farfar gör den till en klar keeper dessutomRiktigt trevlig! Kan ångra att jag sålde min, den där har dom verkligen lyckats med
Ja den är fin, hade Baltic varit brons hade jag köpt den. Men...då köper jag en Akrone och du en Baltic, win win!Det ligger även en guldig Baltic på k&s som jag gärna hade lagt beslag på...
Vad är det för storlek på den dina Armidan och pris?
Tar det i PM!Vad är det för storlek på den dina Armidan och pris?![]()
Den är så jäkla finBlev en ny Matic. Bara för att dom är så förbenat bra.
![]()
Sjukt bra, grattis!Blev en ny Matic. Bara för att dom är så förbenat bra.
![]()
Shit. Det är verkligen stort med 4k när tom @gdae är inne på besök!
Alpinisten har typ samma länk och min är för tight egentligen. Har ställt mig i kö på Uncle Seikos presidentlänk som finns för sarb033 med. Någon här som provat? De har bor och jubilee med. Länkarna och spännena ser smäckrare ut än miltat.Fick hem en SARB033 i förrgår, jäkligt fin klocka. Men jag har otroligt svårt att få till länken, antingen sitter klockan för hårt eller för löst. Fann ett bekvämt läge men då hängde spännet ner och såg ut som en hängröv. Väldigt tråkigt då jag vill ha den på länk.
Jag testade miltats jubilee i vintras, alldeles för robust. Watchgecko har ju också en del länkar, bland annat president som ser rätt intressanta ut.Alpinisten har typ samma länk och min är för tight egentligen. Har ställt mig i kö på Uncle Seikos presidentlänk som finns för sarb033 med. Någon här som provat? De har bor och jubilee med. Länkarna och spännena ser smäckrare ut än miltat.
Handen har inte blivit blå än så det funkar ju hyggligt ändå
![]()
Trodde iofs det var jag som tog sidan 1000 men kommer väl ihåg fel, åldern ni vet... eller du menar nåt annat ?Säger den som sprängde 4
Jag tog 1000 och även 3000
Oooättt person dööö. Grattis grand master of the tråd
Jag har ett watchgecko jubilee. Det passar hyggligt på alpinisten så funkar nog på sarb033 medJag testade miltats jubilee i vintras, alldeles för robust. Watchgecko har ju också en del länkar, bland annat president som ser rätt intressanta ut.
Trodde iofs det var jag som tog sidan 1000 men kommer väl ihåg fel, åldern ni vet... eller du menar nåt annat ?![]()
Hörde jag Aevig kompis?!Helt rätt Kjesul. Fan fick jag det ifrån?
Spelar kanske inte så stor roll. Kul att se hur tråden har utvecklats. Tror jag ramlade in här runt 100 eller liknande när jag sökte efter info om Aevig. Därefter gick det åt skogen med plånboken.
Hörde jag Aevig kompis?!![]()
![]()
Inte viktigt alls, bara rolig nostalgi. Har ingen aning om när jag "blev frälst". Kanske vore kul att ta reda på detHelt rätt Kjesul. Fan fick jag det ifrån?
Spelar kanske inte så stor roll. Kul att se hur tråden har utvecklats. Tror jag ramlade in här runt 100 eller liknande när jag sökte efter info om Aevig. Därefter gick det åt skogen med plånboken.