Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där känns bekant Gott att den kom till ett hem där den uppskattas!Fick hem denna pärla idag. Helnöjd är bara förnamnet......
Bör den göra, så tack än en gång. Gillar den starkt ska du veta!!Den där känns bekant Gott att den kom till ett hem där den uppskattas!
Den e ju onekligen jäkligt snygg!
Ja, visst är den Gillar bandet starkt men funderar på vilka andra band som skulle sitta fint. Kanske ljusbrunt läder? Eller någon typ av suede? HmmmDen e ju onekligen jäkligt snygg!
Cool! Grattis!Dubbelpost nu när den är klar.
PR 516 i 18K.
Neeh? Kool! Trodde inte de fanns. Hur mycket guld är det i den?Dubbelpost nu när den är klar.
PR 516 i 18K.
19 gram fick jag det till.Neeh? Kool! Trodde inte de fanns. Hur mycket guld är det i den?
Well, @Martin Lovasz hade ju järnkoll på det! Med andra ord ganska exakt hälften så mycket som i en guld-DS, men ändå typ dubbelt så mycket som i en NOR-Tissot.Neeh? Kool! Trodde inte de fanns. Hur mycket guld är det i den?
Dubbelpost nu när den är klar.
PR 516 i 18K.
Vilket skimmer, otroligt fin och kul modell!Dubbelpost nu när den är klar.
PR 516 i 18K.
Men kära du.. vilken fantastisk samling Tissot! Big like!Här var det många nyanser av patina och en ensam centralsekundare, någon automat och pointer-date - en möglig blandning som är mig så kär.
Du ser, jag är inte TissotkungenMen kära du.. vilken fantastisk samling Tissot! Big like!
Härligt!Här var det många nyanser av patina och en ensam centralsekundare, någon automat och pointer-date - en möglig blandning som är mig så kär.
Love it
En fråga: Var sjutton hittar man bra 16mm läderband?! Hirsch har några stycken (bland annat det som sitter på just nu, Hirsch Highland) men jag hittar inte många fler tillverkare som gör så små band i bra kvalitet.