Diverdover
Silver
Fin samling! 40 - 50-tals Tissots kan vara de mest prisvärda klockorna där ute. Jädra massa pang för pengen.Min Antimagnetiquefamilj. Misstänker den kommer växa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin samling! 40 - 50-tals Tissots kan vara de mest prisvärda klockorna där ute. Jädra massa pang för pengen.Min Antimagnetiquefamilj. Misstänker den kommer växa...
Vacker! Och ett fantastiskt bra band!!Va tusan.. på datorn nu såg jag att bilden var ju helwack!
En annan:
Fantastiskt snygg!Va tusan.. på datorn nu såg jag att bilden var ju helwack!
En annan:
Vacker! Och ett fantastiskt bra band!!
Fantastiskt snygg!
Tack!Fin samling! 40 - 50-tals Tissots kan vara de mest prisvärda klockorna där ute. Jädra massa pang för pengen.
Nja men ljudet var borta så kändes trist att ladda upp en lådbild.. men bättre bilder kommer sen!Varför tveka. Dina klockor ser man gärna många gånger, och hoppas de får plats på EN bild
Tack!
Visst är det vackert med vintage Tissot'arNja men ljudet var borta så kändes trist att ladda upp en lådbild.. men bättre bilder kommer sen!
Här är en låda Tissot:
Mycket fint! Skulle gärna önska mer bilder, om man får, på bumpern näst längst ner till vänster.Nja men ljudet var borta så kändes trist att ladda upp en lådbild.. men bättre bilder kommer sen!
Här är en låda Tissot:
Tack! Den är helt ny och inte "publicerad än" f.ö. är det ingen bumper heller som jag oxå trodde likt den t.ö. om den. Den har istället vad jag tror Tissots första rotorverk.Mycket fint! Skulle gärna önska mer bilder, om man får, på bumpern näst längst ner till vänster.
Haha, då väntar jag tålmodigt på bildpresentationenTack! Den är helt ny och inte "publicerad än" f.ö. är det ingen bumper heller som jag oxå trodde likt den t.ö. om den. Den har istället vad jag tror Tissots första rotorverk.
Haha fick snabbarelägga denHaha, då väntar jag tålmodigt på bildpresentationen
Gjorde du rätt iHaha fick snabbarelägga den
Denna har nästan samma tavla som din och har misstänkt den har fel visare? Kan det vara så att den ska ha samma/liknande som din, men i guld!?Haha fick snabbarelägga den
Tror din har rätt visare, men inte så roligt relumade.Denna har nästan samma tavla som din och har misstänkt den har fel visare? Kan det vara så att den ska ha samma/liknande som din, men i guld!?
Edit: Din har ju centrunsek. vet inte hur jag tänkte Men tror ändå att de är fel!? @Martin Lovasz kanske vet?
Okej, gott att höra! Har googlat efter en likadan, men inte lyckats. Fick för mig att den skulle ha "guldvisare" till indexen den har. Man lär så något nytt varje dagTror din har rätt visare, men inte så roligt relumade.
Ok du menar att de är tillverkade i stål? Ser ut som guld på bilderna.Okej, gott att höra! Har googlat efter en likadan, men inte lyckats. Fick för mig att den skulle ha "guldvisare" till indexen den har. Man lär så något nytt varje dag
Och tack till dig!!
Jodå, nog är de guld, men var nog otydlig. Tänkte mer att de skulle vara spetsiga ( tänk Fadershan's) med en tunn sträng lume i mitten, inte som de här med "hellumade" visareOk du menar att de är tillverkade i stål? Ser ut som guld på bilderna.
Hade inte behövt låna bild från nätet, har ju en egen med visarna jag menarOk du menar att de är tillverkade i stål? Ser ut som guld på bilderna.
Ni har med all säkerhet rätt, så får bli ny lysmassa till dess visare. Och nya visare till den vita istället. Så tokigt det kan bliNej jag tror oxå du har rätt visare på din. De senare som du visar är väl de som oftast sitter på visodate och är intw riktigt som mina
Bra fix!Nytt glas och lite Rodicofix på tavlan.
Tackar! Väldigt enkelt fix men för det estetiska gör det mycket.Bra fix!
Synd på färgtappet, vad gjorde urisen med tavlan?Fick hem den här igår! Konstigt nog tappade de svarta datumsiffrorna färgen hos uris, väldigt tråkigt men sånt som händer antar jag :/ fin ändå!
Jättesynd, jag tror inte han gjorde något alls mer än ta bort den vid service. Han hade inte märkt själv att något hade hänt förrän jag påtalade detSynd på färgtappet, vad gjorde urisen med tavlan?
Tråkigt, har du någon före-bild?Jättesynd, jag tror inte han gjorde något alls mer än ta bort den vid service. Han hade inte märkt själv att något hade hänt förrän jag påtalade det
Rengjort med rodico eller vad det heter? Något har hen uppenbarligen gjort.