ScubaKing
Guld
Råkade också snubbla över vidriga filmer när jag för snart 7-8 sedan sökte efter de läskigaste.
Håller med om att human centipede inte var någon höjdare men man var ju tvungen att se den.
Martyrs gillade jag. Mörk och lagom scary bitvis, lite mystik.
Även jag har sett August underground. Fyfan va jag mådde dåligt över att ens ha sett skiten. Fick dåligt samvete. Den får A serbian film att vekna. Och den är fasen inte trevlig den heller.
Idag har jag inte mage för såna filmer men gillar skräck iaf. De ovannämnda förutom Martyrs är ju egentligen bara sjuka/vidriga.
Filmerna som heter VHS och VHS2 är skumma men lite otäcka
Japp Human Centipede kom liksom aldrig loss, det var liksom ingenting av ingenting. Rent trams. Martyrs som du säger är en riktigt hemsk men genialisk film. En av dem bästa i sin genre, förstår du slutet på den, för det är där det geniala ligger? VHS serien var riktigt bra som skräckfilmer.
Håller helt med dig om August Underground Mordum som är tvåan i serien, den är hemsk. En rent bedrövlig rulle egentligen som krossar alla gränser av moral, den skulle enligt mig aldrig ha gjorts. Den är bara för mycket. Jag skulle aldrig se om den. Det är det absolut värsta jag någonsin har sett på film.
A Serbian Film var dålig, några sjuka scener men i stort sett enbart dålig.