Japp, jag körde safe och ha bådaFinns ungefär 200 sidor om det här i tråden![]()
Om jag skulle valt en så blir det OG. Men använder till vardags mer den blå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, jag körde safe och ha bådaFinns ungefär 200 sidor om det här i tråden![]()
En tänkbar uppdaterad Bucherer edition. Vore najs!![]()
Photoshopad av nån men vad fin! Man kan ju alltid önska.
Att FXD kommer med svart tavla känns ju nästan givet.Sjukt nöjd med denna, använts rejält sen december. Taggad inför nästa veckas release minst sagt, vore så kul med något helt nytt utanför Black Bay serien!
![]()
Tänker du redan nu i veckan? Ja kanske det!Att FXD kommer med svart tavla känns ju nästan givet.
Så tänkte jag, men vem vet. De har ju lanserat även andra modeller som inte går att få tag på.Tänker du redan nu i veckan? Ja kanske det!
Vore ju däremot vettigare för dem att säkerställa tillgången på FXD MN…
Har inte haft superkoll senaste tiden, men har känslan av att det mesta förutom FXD går att få tag på med lite heads up (förutsatt att man har bra relation med sin AD) ?Så tänkte jag, men vem vet. De har ju lanserat även andra modeller som inte går att få tag på.
Både den keramiska BBn, guld och den i brons…och FXD.Har inte haft superkoll senaste tiden, men har känslan av att det mesta förutom FXD går att få tag på med lite heads up (förutsatt att man har bra relation med sin AD) ?
Guld och keramisk är väl inga problem vad jag vet. Har funnits inne alla gånger jag varit hos ADBåde den keramiska BBn, guld och den i brons…och FXD.
Snart får man byta Tudor bara några dagar kvar![]()
Det är ju fredag så det kan bli lite guld Royalen eller Chronon kan även bli något annat har ej bestämt ännu vet dock att jag slutar 14 på fredag så det kan ju bli några byten under E.M och kvällVad blir det för första byte? Vita chronografen?![]()
Det är ju fredag så det kan bli lite guld Royalen eller Chronon kan även bli något annat har ej bestämt ännu vet dock att jag slutar 14 på fredag så det kan ju bli några byten under E.M och kväll![]()
Ja eller så kör jag på och säljer allt annat och blir owg på riktigtGrymt! Du får köra en hel månads klockbyte på fredag eftermiddag för att komma ikapp![]()
Ja eller så kör jag på och säljer allt annat och blir owg på riktigt![]()
Samma här. Men kanske annat läge söderut i landet?Guld och keramisk är väl inga problem vad jag vet. Har funnits inne alla gånger jag varit hos AD
Tudorläget i Malmö har aldrig varit så lattjolajbans, ens när det inte var hype-tider. Berggrens i stan behandlade alltid styvmoderligt i sin gamla lokal med ett litet urplockat skåp och galleriabutiken Hours på Emporia brukar vara mer påfyllt men har bara ett skåp med plats för typ 10 klockor. Har iofs inte besökt nya Berggrens på länge men misstänker det är det samma, var egentligen framförallt Omega som fick ett lyft i deras nya lokal.Samma här. Men kanske annat läge söderut i landet?![]()
Ja det här är ju ett problem i vårt lilla land. Tilldelningen blir inte så stor generellt sett.Tudorläget i Malmö har aldrig varit så lattjolajbans, ens när det inte var hype-tider. Berggrens i stan behandlade alltid styvmoderligt i sin gamla lokal med ett litet urplockat skåp och galleriabutiken Hours på Emporia brukar vara mer påfyllt men har bara ett skåp med plats för typ 10 klockor. Har iofs inte besökt nya Berggrens på länge men misstänker det är det samma, var egentligen framförallt Omega som fick ett lyft i deras nya lokal.
inget jag själv skulle kunna bära. Men måste ändå berömma den, riktigt snygg (Y)Ger Princen lite kärlek.
![]()
Alla seglare behöver en 39 mm titandykare med GMT funktion, det är allmänt accepterat. Sen kan ju Tudor hitta på lite vad som helst som de känner för inom den kravspecen.![]()
Blackbay med regatta timer? Vad tror vi
Marinblå keramisk Black bay?
![]()
Zzzz så tråkigt det såg ut.Marinblå keramisk Black bay?
![]()
Har ett knepigt förhållande till min. Använder mest den blå men vet att om jag skulle sälja OG så kommer jag att sakna den direkt och börja leta efter en ny. Så den får stanna. Sedan upplever jag den nog som strået vassare under sommarmånaderna. Men vaffan.... nu har snart en ny Ranger att se fram emot.... eller?Tror jag har bestämt mig för att gå skilda med denna nu. Men den i silver går ingenstans
![]()