Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
beror nog på hur mkt som behöver göras?Har nån i gruppen koll på vad man kan tänkas få ge för en enklare polering av en BB58? Någon som kanske gjort nyligen?
En som jag eventuellt ska köpa! Får bilder imorgon. Lät inte som de var nå värre än hairlines på polerade boettsidorna. Så kanske inte ens behövs.beror nog på hur mkt som behöver göras?
bilder hjälper alltid.
Är det din klocka eller något du är på G att köpa?
Låt det vara. De blir repiga bara du andas på dem typEn som jag eventuellt ska köpa! Får bilder imorgon. Lät inte som de var nå värre än hairlines på polerade boettsidorna. Så kanske inte ens behövs.
Men om man säger mellan tumme o pekfinger?
Låt den vara - Hairlines är något du får ett gäng av efter en vecka iafEn som jag eventuellt ska köpa! Får bilder imorgon. Lät inte som de var nå värre än hairlines på polerade boettsidorna. Så kanske inte ens behövs.
Men om man säger mellan tumme o pekfinger?
Aldri sett den spennen før. Nice.Tycker ändå att Zuludiver levererar! Om man vill variera med lite nonamearmband![]()
Måste fråga! Har en BB58 så här kass passform på sina endlinks?
Annaos på blocket.
![]()
Ser riktigt bra ut på den
Jag är generellt sett en stor förespråkare för 36 på den här typen av klockor men jag måste säga att 39an hade väldigt fin balans på din handled så jag röstar nog för 39 ändå.Kan inte bestämma mig för om jag ska köra på BB39 eller 36
![]()
![]()
![]()
Båda sitter riktigt bra på dig. Personligen så hade jag nog valt 36, då den blir lite mer dressig. Kanske är annorlunda känsla på armen dock.Kan inte bestämma mig för om jag ska köra på BB39 eller 36
![]()
![]()
![]()
Takk. Ja, det ble ganske OK.Ser riktigt bra ut på den![]()
Har nu ett par stycken av dessa spännen så vill man ha viklås till natoband är det bra kvalitet för den pengenAldri sett den spennen før. Nice.
![]()
ZULUDIVER OctoPod Folding Buckle
Svårt att säga, på bild ser båda toppen ut på dig! Generellt är ju mindre klockor nättare (duh…) vilket gör att de försvinner mer, en sak jag personligen har börjat älska mer och mer nuKan inte bestämma mig för om jag ska köra på BB39 eller 36
![]()
![]()
![]()
Tänkt samma sak, Zach ifrån W&W nämnde i en video att spetsen på bandhornen mäter 2,5mm bredd, han mätte sin 58 till 2mm bred på samma punkt.Det har säkert avhandlats innan här men är inte caset på BB54an väldigt fyrkantigt? Ser ut som det på bild och videos men ingen som nämner det när jag kollar recensioner. Får lite 114060 vibbar.
Lånad bild nedan.
![]()
36an sitter ju som en smäck på dig, men den blåa är ju en favorit så kanske blå i 36?Kan inte bestämma mig för om jag ska köra på BB39 eller 36
![]()
![]()
![]()
Det är lite svårt att fånga jämförelsen på bild men jag håller med dig. BB54 upplevs även i mina ögon mer kvadratisk än BB58.Det har säkert avhandlats innan här men är inte caset på BB54an väldigt fyrkantigt? Ser ut som det på bild och videos men ingen som nämner det när jag kollar recensioner. Får lite 114060 vibbar.
Lånad bild nedan.
![]()
Klockor brukar ju alltid se större ut på bild, men då 39:an inte ser stor ut, gissar jag att den är mycket bra irl och lägger min röst därKan inte bestämma mig för om jag ska köra på BB39 eller 36
![]()
![]()
![]()
I vanliga fall brukar jag rösta på 36 men 39 satt ju riktigt bra på dig! Kör på denKan inte bestämma mig för om jag ska köra på BB39 eller 36
![]()
![]()
![]()
Grattis till en fin klockaHämtade BB PRO idag Nymans Västerås.
Nöjd
![]()
Tackar. Svårt att få till ett rättvist kort. Den har ett helt annat lyster i verkligheten. Helt klart nöjd efter första timmen i min ägo.Grattis till en fin klocka