• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VanDusen

Rolex
2-Faktor
P39
IMG_0415.jpeg
 

absolutdavid

Breitling
Pelagos 39 helt klart favoriten, men blå 42 poppar verkligen :D

peli1.jpg
Hej du verkar ha koll på Pelagos har precis fått hem min Tudor P39, provade & handla hos uret.se. Gjorde en länkjustering kostnadsfritt hos Bergströms Göteborg utan problem !
Nu till min kommande fråga jag fick cert med datumstämplad & serienr på men nu vill jag ha reda på vart nånstans den är uttagen. Finns ingenstans där jag kan registrera den nånstans & se dess historik? Tidigare klockar jag har haft t ex Omega, Oris där har man sett direkt vid reg. Datum, butik & land etc men här hos Tudor finner jag ej någon sådan sida??
 

absolutdavid

Breitling
P39 på Tudorthursday
image.jpg
Hej du verkar ha koll på pelagos, har precis fått hem min Tudor P39, provade & handla hos uret.se. Gjorde en länkjustering kostnadsfritt hos Bergströms Göteborg utan problem !
Nu till min kommande fråga jag fick cert med datumstämplad & serienr på men nu vill jag ha reda på vart nånstans den är uttagen. Finns ingenstans där jag kan registrera den nånstans & se dess historik? Tidigare klockar jag har haft t ex Omega, Oris där har man sett direkt vid reg. Datum, butik & land etc men här hos Tudor finner jag ej någon sådan sida??
 

Been

Patek
2-Faktor
Hej du verkar ha koll på pelagos, har precis fått hem min Tudor P39, provade & handla hos uret.se. Gjorde en länkjustering kostnadsfritt hos Bergströms Göteborg utan problem !
Nu till min kommande fråga jag fick cert med datumstämplad & serienr på men nu vill jag ha reda på vart nånstans den är uttagen. Finns ingenstans där jag kan registrera den nånstans & se dess historik? Tidigare klockar jag har haft t ex Omega, Oris där har man sett direkt vid reg. Datum, butik & land etc men här hos Tudor finner jag ej någon sådan sida??
Nej inte vad jag vet och på de nya certen syns bara datum och serienummer.
Vet inte om AD kan se var den är utplockad.
Är ju bara om kvittot är med man kan se var den är utplockad.
 

speffy

Cartier
2-Faktor
Hur var det nu, har för mig att jag sett att de fanns halvlänk till BB58?
Är det så eller något jag bara drömt?
 

FreddeM

Rolex
2-Faktor
Är de banden värt priset och något du skulle rekommendera? Ser riktigt bra ut. Jag söker efter ett sailcloth som är förhållandevis mjukt att bära. Mot canvasband känslan. För billiga sailcloth kan vara hårda och obekväma är min erfarenhet.
Rekommenderar helt klart banden sett till känsla och så. Priset är ju dock lite högt, särskilt med viklås till.
 
Topp