Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym på gummit, ser mycket bättre ut än på originalbanden tycker jagHämtar lite pizza till gänget
![]()
Riktigt fantastisk på det där gummit!Hämtar lite pizza till gänget
![]()
Instämmer med föregående inlägg. Riktigt snygg på gummitHämtar lite pizza till gänget
![]()
Grym på gummit, ser mycket bättre ut än på originalbanden tycker jag
Riktigt fantastisk på det där gummit!
Instämmer med föregående inlägg. Riktigt snygg på gummit![]()
Du är ju helt wild & crazy med bezelnNy Tudoruke med BB54.
![]()
Livin’ la Vida Loca.Du är ju helt wild & crazy med bezeln
But i like it
Villhöver en ny 54a känner jag.
Jag vet att jag frågat dig tidigare men kommer inte ihåg svaret så jag frågar igen: Vilken länk är detta ?Silver får pryda handleden en grå dag som denna!![]()
”Brushed contemporary flat link” från ForstnerJag vet att jag frågat dig tidigare men kommer inte ihåg svaret så jag frågar igen: Vilken länk är detta ?
Bra passform?”Brushed contemporary flat link” från Forstner![]()
@Been visade bilder för någon månad sen hur man skulle göra. Blev väldigt enkelt för mig efter deBra passform?
Jag upplever att det är betydligt svårare att byta band/länk på 925:an än vad det är på min Blå BB58, men det kanske bara är jag som är okunnig.
Det är precis som du säger. Hålen i luggarna kan omöjligt vara placerade på samma ställe likt 58orna i stål så det är rätt bökigt att få till tyvärr. Men det gårBra passform?
Jag upplever att det är betydligt svårare att byta band/länk på 925:an än vad det är på min Blå BB58, men det kanske bara är jag som är okunnig.
Kolla längre bak i tråden så ser du hur jag gör och som @Rootbjörn säger så blir det enklare jag trodde också jag var tokig innan jag kom på hur man gör.Bra passform?
Perfekt fiskeklocka![]()
Pelagos fick följa med på spa idag
![]()
Jag hakar på!