Nota?Hos Rob.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nota?Hos Rob.![]()
2600 med spännet
Snyggare subdials på nyaTycker den nya Fastridern var så där.
Tycker nog den "gamle" fastridern var mer spännande.
![]()
Bild lånad på det stora internetet.
Visa spännet en gång!![]()
Ser inte ut att vara så långa bandhorn. Kanske går!Mmm.. Men 42mm.. Kanske för stort.
![]()
Läste mig till någonstans att den är 49mm lång. SubC är typ 47.. och i största lagetSer inte ut att vara så långa bandhorn. Kanske går!
42mm är väl standard på kronografer nuförtiden, jag tror det funkar. Priset och andrahandsvärdet däremot funkar inte även om det är den första snygga fastridern.Mmm.. Men 42mm.. Kanske för stort.
![]()
Listar väl typ 45' vilket är rätt saftigt. Går ju säkert att få helt ok pris hos AD. Men beg verkar de ha gått för strax under 30' och klipper du en hos gråhandlare får du en ny för ca 30'. Så du tappar ju ett par tusenlappar helt klart. Men det det gör man väl alltid oavsett när man köper hos AD och sen säljer. Om man inte köper precis innan en prishöjning...Man får inte byt avatar bara sådär @Ernesto !
42mm är väl standard på kronografer nuförtiden, jag tror det funkar. Priset och andrahandsvärdet däremot funkar inte även om det är den första snygga fastridern.
Listar väl typ 45' vilket är rätt saftigt. Går ju säkert att få helt ok pris hos AD. Men beg verkar de ha gått för strax under 30' och klipper du en hos gråhandlare får du en ny för ca 30'. Så du tappar ju ett par tusenlappar helt klart. Men det det gör man väl alltid oavsett när man köper hos AD och sen säljer. Om man inte köper precis innan en prishöjning...
Måste testa en i veckan. Förhoppningsvis kan jag utesluta den och fortsätta ha fokus på det långsiktiga målet...![]()
Läste på lite mer och får erkänna att jag inte visste att boetten och bezeln är keramiska och då blir det ju helt plötsligt ganska prisvärt. Den nya är rätt nice ändå, synd bara att de har skylten mitt på tavlan, modellen blir lite väl lekfull kan jag tycka.
Enig om att den hade varit snyggare om Tudortexten var vanlig. I övrigt väldigt snygg även om jag inte gillar lädret. Canvas hade varit snyggast men då den är 24mm kan man köpa ett AM-Panerai-canvas![]()
Läste på lite mer och får erkänna att jag inte visste att boetten och bezeln är keramiska och då blir det ju helt plötsligt ganska prisvärt. Den nya är rätt nice ändå, synd bara att de har skylten mitt på tavlan, modellen blir lite väl lekfull kan jag tycka.
Som är...?Måste testa en i veckan. Förhoppningsvis kan jag utesluta den och fortsätta ha fokus på det långsiktiga målet...
Någon onödigt dyr vintagerolle eller fattigmans-patekSom är...?
Låter inte helt dumt måste jag sägaNågon onödigt dyr vintagerolle eller fattigmans-patek
Listar väl typ 45' vilket är rätt saftigt. Går ju säkert att få helt ok pris hos AD. Men beg verkar de ha gått för strax under 30' och klipper du en hos gråhandlare får du en ny för ca 30'. Så du tappar ju ett par tusenlappar helt klart. Men det det gör man väl alltid oavsett när man köper hos AD och sen säljer. Om man inte köper precis innan en prishöjning...
Å jag som körde Explorer torsdag... Wtf..... Får skärpa mig!Ååååh vad jag saknar Tudortorsdag!!' Jefla @Johnne