Haha ja, joKan du tänka dig tvåton så är saken biff
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja, joKan du tänka dig tvåton så är saken biff
![]()
Typ 1 lax. 36.760:- med länk nuNågon som har koll på va BB58 gått upp?![]()
Detta stämmer inte. Tidigare listpris på BB58 var 32 480kr.Typ 1 lax. 36.760:- med länk nu
Tudor har också höjt priserna.
Tudor GMT på länk kostar nu 40 460kr
Tudor Black Bay på länk hamnar på 37 760kr
Tudor Pelagos 45 660kr
På länk?? Minns jag så galet fel?!? Hade för mig att den låg på strax över 35k med länkDetta stämmer inte. Tidigare listpris på BB58 var 32 480kr.![]()

Japp, på länk!På länk?? Minns jag så galet fel?!? Hade för mig att den låg på strax över 35k med länk![]()
Såldes nyligen en på Chrono24 för 15124kr i UK. Tycker det är en av Tudors snyggaste day date, dock verkar den vara den mest opopulära day date:en efter deras Classic-serie.Min glamour har gått från 24380 till 27260.
Inte så farligt där, men det kanske är för att de knappt säljer dessa
![]()
Ja den går ner i värde som bara den! Man borde inte göra som jag och köpa hos AD utan att pruta men jag kommer inte sälja min ändå så det spelar ingen större roll. Jag ville göra det propert så att sägaSåldes nyligen en på Chrono24 för 15124kr i UK. Tycker det är en av Tudors snyggaste day date, dock verkar den vara den mest opopulära day date:en efter deras Classic-serie.
Kollade ett par dagar innan årsskiftet och ca 32,5k med länk direkt på officiella hemsidan minns jag väl så du har helt rätt.Detta stämmer inte. Tidigare listpris på BB58 var 32 480kr.![]()
Dem är fortfarande prisvärda iom denna prisökning tycker jag, och denna ökning är ganska väntad.Denna var jag sugen på men nu vet jag inte efter prishöjningen. Den blev dyr tycker jag. Fick -12% rabatt från AD i Skottland med den enkla frågan, finns rabatt? Men i Sverige tror jag det är svårare men inte försökt. Upp till 45 000kr är väl ok, men över 50 och mot 60-70 finns det annat som skulle vara intressant.
![]()
Känns fortfarande som att det är under jämviktspris? Eller kommer folk droppa från väntelistorna nu? Känns inte jättetroligt? Fortfarande prisvärd med tanke på vilken klocka det är skulle jag säga.36 760 står det på BB58 med länk.
https://www.tudorwatch.com/watches/black-bay-fifty-eight/m79030n-0001
Ja, det är ju lätt att säga så i efterhandJo visst är det helt ok pris fortfarande och en höjning var väntad, men det var lite väl hög höjning när det är närmare 15% än 5%. Andra märken har höjt ett par gånger och relativt ofta, vilket gör det mindre uppseendeväckande per gång. Surt sa räven. Borde köpt i november...
Hur lätt är det att pruta hos ADs överlag? De borde vara rätt låsta att sälja till listpris, eller?Ja, det är ju lätt att säga så i efterhand
Gillar du klockan så köp, du borde säkert kunna pruta ner den lite hos en svensk AD![]()
Tror jag inte..Hur lätt är det att pruta hos ADs överlag? De borde vara rätt låsta att sälja till listpris, eller?