Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Best of the best i min lilla världTorsdag?! Och bb36 kikar fram.
![]()
Best of the best i min lilla värld![]()
Personligen gillar jag designen på BB36 mer oavsett om kostnaden hade varit densammaVäldigt bra all around-klocka. Inte för dressad, inte för toolig, och det närmaste jag kommer en 1016 i det här livet.
Grattis! Helt olika klockor som kompletterar varandra. Behåll båda och ”dra dig tillbaks” så du inte säljer någon och ångrar dig (vanlig åkomma här)Mitt första inlägg på KS och här även de senaste inköpen. BB36 anlände förra veckan och 58:an idag. Just nu känns båda toppen men återstår att se hur det känns om en tid
![]()
Tycker den är helt fantastisk, mångsidig och hög kvalité, otroligt fin!Sitter här och reflekterar över att denna modell i allmänhet och denna färg i synnerhet är en slow burner som växer och småningom känns självklar. Kanske en klocka för livet, vem vet.
Någon som känner igen sig?
![]()
Så var tanken vid inköp och skall följa ditt tips sen när flipparsjukan slår tillGrattis! Helt olika klockor som kompletterar varandra. Behåll båda och ”dra dig tillbaks” så du inte säljer någon och ångrar dig (vanlig åkomma här).
Edit: innan du säljer testa med lite olika armband etc. Det gör en större skillnad än man kan tro.
Sjukt fin! 9411 eller 7021?Fredag! Feeling! Flinga!
![]()
Nej, egentligen inte. Garantin ska vara gälla world wide så länge garantikort är med. Då den är från 2020 har du gott om garantitid kvar dessutom!Bevakar köp och sälj efter en Blå BB58 som jag vill nypa. Är det något nackdel att köpa en som köpt på utländsk AD? Om något skulle händer under garantitid är det då ett problem?
Har skrivits en del om det där här i tråden men någon kanske kan friska upp minnet med en repetition. Har för mig att den jag har som är köpt i september 2019 höjdes från 2-3,5 år men jag kan ha helt fel här så någon som har facit kan säkert hjälpaFick berättat för mig att garantin som följer med nya modeller är längre än vad den tidigare varit. Betyder det att en av äldre årsmodell har kortare garanti vid köp hos AD än vid ett köp av nyare årsmodell?
Är ute efter en bb36 2019 el tidigare men kanske överväger nyare modell om garantin är den dubbla. Iof kanske det inte går att köpa äldre Tudors av AD?
Alltid lönar det sig att söka. Tack för utförligt svar.Har skrivits en del om det där här i tråden men någon kanske kan friska upp minnet med en repetition. Har för mig att den jag har som är köpt i september 2019 höjdes från 2-3,5 år men jag kan ha helt fel här så någon som har facit kan säkert hjälpa
Edit: Gjorde en snabb googling.
Starting from 2020, all Tudor watches will now come with a five-year international warranty! Furthermore, if you bought your Tudor between July 1st, 2018 until December 31st, 2019, you will receive a free 18-month extension on your warranty (which means a warranty of a total of 3.5 years (2 years + extra 18 months).
En av få dinkor som sitter säkert i min klockbox men förhoppningsvis får du napp snartAlltid lönar det sig att söka. Tack för utförligt svar.
Om någon utav förmodan står i begrepp att sälja sin bb36:a går det fint att skicka ett meddelande![]()
Stort tack för svar!Nej, egentligen inte. Garantin ska vara gälla world wide så länge garantikort är med. Då den är från 2020 har du gott om garantitid kvar dessutom!
![]()
TUDOR Watch 5 Year Guarantee | TUDOR Care
Discover more information on the international TUDOR watch guarantee policy on the official TUDOR website.www.tudorwatch.com
94110 från -81, så slutet av fling-eran.Sjukt fin! 9411 eller 7021?
Sitter dessutom med denna sen tre veckor som går vidare, satt inte alls på min handled, försökte bära den två veckor i hopp om att komma över tjockleken eller rättare sagt boettens utforming (liite bort i kanterna hade det varit en helt annan känsla), men nej inte för mig
![]()
Jo bara att konstatera har flera som på pappret är större men det säger ju bara en del. 15mm korrektTycker den är sjukt cool men black bay-storleken blir inte alltid rätt och då är det inte mycket att göra. Visst är denna på 15mm?
Detta är Ed Sheeran som köpte dessa till sitt team efter en lång turné. Ganska säker på att det är delray watch som säljer den. Dom hade en lik för ett år sedan, då kostade den 50.000,-. Väldigt stort ökning på ett årTorde vara den en av de dyraste Tudor jag sett. Förutom så klart vintage-pjäserna
![]()
Detta är Ed Sheeran som köpte dessa till sitt team efter en lång turné. Ganska säker på att det är delray watch som säljer den. Dom hade en lik för ett år sedan, då kostade den 50.000,-. Väldigt stort ökning på ett år![]()
Ah nu såg jagDetta är Ed Sheeran som köpte dessa till sitt team efter en lång turné. Ganska säker på att det är delray watch som säljer den. Dom hade en lik för ett år sedan, då kostade den 50.000,-. Väldigt stort ökning på ett år![]()