Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var den till salu?Testar lite pÄ Helsingfors flygplats. Lite svÄrt för fÀrgkombinationen men annars rÀtt najs, de har lyckats göra den tillrÀckligt tunn.
![]()
![]()
Ja, den verkade vara det men det blev inte sÄ konkret diskuterat eftersom det inte var aktuellt för min del. De hade fÄtt in den för tvÄ dar sedan.Var den till salu?
KÀnns verkligen som vi i Sverige blivit lÀmnade pÄ perrongen nÀr det gÀller det hÀr slÀppet...Ja, den verkade vara det men det blev inte sÄ konkret diskuterat eftersom det inte var aktuellt för min del. De hade fÄtt in den för tvÄ dar sedan.
Tack Niklas pÄ @Nymans Ur 1851 VÀsterÄs för bra service och snabb leverans!Hej,
Vi hjÀlper dig mer Àn gÀrna med en Tudor Ranger. Vi skickar dig ett PM.
Med vÀnlig hÀlsning,
Nymans Ur 1851 VÀsterÄs · Vasagatan 13
722 15 VÀsterÄs
Tel: +46 (0)21-13 02 12
vasteras@nymansur.com
Exklusiva Klockor | Auktoriserad ÄterförsÀljare | Nymans Ur 1851
Tack för tipset vart affÀr igÄr pÄ en RangerNymans Ur i VÀsterÄs! @Nymans Ur 1851 VÀsterÄs
Stort grattis. Visa bilder nu..Tack Niklas pÄ @Nymans Ur 1851 VÀsterÄs för bra service och snabb leverans!
Han bara kika pÄ den lite snabbt. LÀgger ut en ny bild nÀr jag fÄtt av plasten osvStort grattis. Visa bilder nu..![]()
à hh. Jag hade köpt den utan att frÄga om den hade kÀnts bra pÄ armen (jag gillar normalt lite mindre klockor. 36-37mm ish)Ja, den verkade vara det men det blev inte sÄ konkret diskuterat eftersom det inte var aktuellt för min del. De hade fÄtt in den för tvÄ dar sedan.
HerrejÀklar vad bra den var pÄ gummi, borde finnas nÄgot slags straff för sÄnna som ni som hÄller pÄ och skapar en massa helt nya habegÀr helt oprovoceratSnyggt, körde min pÄ gummi ofta nÀr jag hade den.
![]()
Fargene matcher jo fargene i tatoo'n perfekt.Testar lite pÄ Helsingfors flygplats. Lite svÄrt för fÀrgkombinationen men annars rÀtt najs, de har lyckats göra den tillrÀckligt tunn.
![]()
![]()
Ja, det sa försÀljaren ocksÄFargene matcher jo fargene i tatoo'n perfekt.![]()
Ska man endast ha en sĂ„ hade jag nog haft den i stĂ„l! Men jag har faktiskt alla 3 för att jag Ă€lskar modellen sĂ„pass mycketĂr sugen pĂ„ en brons BB58, men just materialet brons kĂ€nns mer som det Ă€r för mikromĂ€rken och klockor under 5-7000 kronor. Vad anser ni andra? Ăr bronsaren att föredra framför stĂ„l och silvervarianten?
Inte nĂ„gon konfrontatorisk frĂ„ga, enkom av nyfikenhet: varför skulle det enbart vara för mikromĂ€rken?Ăr sugen pĂ„ en brons BB58, men just materialet brons kĂ€nns mer som det Ă€r för mikromĂ€rken och klockor under 5-7000 kronor. Vad anser ni andra? Ăr bronsaren att föredra framför stĂ„l och silvervarianten?
Vill man ha en bb58 i brons sÄ har man vÀl inte sÄ mycket till valInte nÄgon konfrontatorisk frÄga, enkom av nyfikenhet: varför skulle det enbart vara för mikromÀrken?
Om du vill ha en Black Bay 58 i brons sÄ anser Ätminstone jag att en Tudor Àr det bÀsta alternativet.
Den Àr grym. Grattis till en riktig fin klocka!GÄrdagens nyförvÀrv som jag lÀngtat lÀnge efter att köpa, otroligt vad skön och lÀtt den Àr pÄ handleden. Och snygg!
![]()
Helt riktigt. Dig lurar man inte sÄ lÀttVill man ha en bb58 i brons sÄ har man vÀl inte sÄ mycket till val![]()
Du fÄr skaffa dig en trio likt denna
Nu har den fĂ„tt lite handledstid! Ăr otroligt nöjd med den!Han bara kika pĂ„ den lite snabbt. LĂ€gger ut en ny bild nĂ€r jag fĂ„tt av plasten osv![]()
Nope köp silver helt överlĂ€gsen brons i mina ögon men smaken Ă€r ju olika.Ăr sugen pĂ„ en brons BB58, men just materialet brons kĂ€nns mer som det Ă€r för mikromĂ€rken och klockor under 5-7000 kronor. Vad anser ni andra? Ăr bronsaren att föredra framför stĂ„l och silvervarianten?
Lite svÄrt att testa brons vÀl?Nope köp silver helt överlÀgsen brons i mina ögon men smaken Àr ju olika.
In och provade det enda som hjÀlper![]()