• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Bilagor

• IMG_1373.jpeg
    IMG_1373.jpeg
    270.7 KB · Visningar: 8
Är sugen pĂ„ en brons BB58, men just materialet brons kĂ€nns mer som det Ă€r för mikromĂ€rken och klockor under 5-7000 kronor. Vad anser ni andra? Är bronsaren att föredra framför stĂ„l och silvervarianten?

Är sugen pĂ„ en brons BB58, men just materialet brons kĂ€nns mer som det Ă€r för mikromĂ€rken och klockor under 5-7000 kronor. Vad anser ni andra? Är bronsaren att föredra framför stĂ„l och silvervarianten?
Ska man endast ha en sĂ„ hade jag nog haft den i stĂ„l! Men jag har faktiskt alla 3 för att jag Ă€lskar modellen sĂ„pass mycket 😄 NĂ„got som Ă€r trevligt med bronsaren Ă€r ju att du fĂ„r t-fit i lĂ„set ocksĂ„ 😁

Inte nÄgon konfrontatorisk frÄga, enkom av nyfikenhet: varför skulle det enbart vara för mikromÀrken?

Om du vill ha en Black Bay 58 i brons sÄ anser Ätminstone jag att en Tudor Àr det bÀsta alternativet.

Inte nÄgon konfrontatorisk frÄga, enkom av nyfikenhet: varför skulle det enbart vara för mikromÀrken?

Om du vill ha en Black Bay 58 i brons sÄ anser Ätminstone jag att en Tudor Àr det bÀsta alternativet.
Vill man ha en bb58 i brons sÄ har man vÀl inte sÄ mycket till val ;)

Är vĂ€l endast Tudor och Oris som erbjuder Ă€ven lĂ€nk i brons mig veterligen.
Haft orisen ocksĂ„ och den Ă€r ju cool den med men dĂ€r Ă€r ju ocksĂ„ en annan aspekt med de fĂ€rgglada tavlorna sĂ„ Bb58 kĂ€nns mer ”seriös” om ni förstĂ„r vad jag menar.
Helt olika nyans av brons pĂ„ dom ocksĂ„ för övrigt 😁 IMG_3952.jpeg

Nope köp silver helt överlÀgsen brons i mina ögon men smaken Àr ju olika.
In och provade det enda som hjĂ€lper 😍

Tillbaka
Topp