Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var den till salu?Testar lite på Helsingfors flygplats. Lite svårt för färgkombinationen men annars rätt najs, de har lyckats göra den tillräckligt tunn.
![]()
![]()
Ja, den verkade vara det men det blev inte så konkret diskuterat eftersom det inte var aktuellt för min del. De hade fått in den för två dar sedan.Var den till salu?
Känns verkligen som vi i Sverige blivit lämnade på perrongen när det gäller det här släppet...Ja, den verkade vara det men det blev inte så konkret diskuterat eftersom det inte var aktuellt för min del. De hade fått in den för två dar sedan.
Tack Niklas på @Nymans Ur 1851 Västerås för bra service och snabb leverans!Hej,
Vi hjälper dig mer än gärna med en Tudor Ranger. Vi skickar dig ett PM.
Med vänlig hälsning,
Nymans Ur 1851 Västerås · Vasagatan 13
722 15 Västerås
Tel: +46 (0)21-13 02 12
[email protected]
Exklusiva Klockor | Auktoriserad återförsäljare | Nymans Ur 1851
Tack för tipset vart affär igår på en RangerNymans Ur i Västerås! @Nymans Ur 1851 Västerås
Stort grattis. Visa bilder nu..Tack Niklas på @Nymans Ur 1851 Västerås för bra service och snabb leverans!
Han bara kika på den lite snabbt. Lägger ut en ny bild när jag fått av plasten osvStort grattis. Visa bilder nu..![]()
Åhh. Jag hade köpt den utan att fråga om den hade känts bra på armen (jag gillar normalt lite mindre klockor. 36-37mm ish)Ja, den verkade vara det men det blev inte så konkret diskuterat eftersom det inte var aktuellt för min del. De hade fått in den för två dar sedan.
Herrejäklar vad bra den var på gummi, borde finnas något slags straff för sånna som ni som håller på och skapar en massa helt nya habegär helt oprovoceratSnyggt, körde min på gummi ofta när jag hade den.
![]()
Fargene matcher jo fargene i tatoo'n perfekt.Testar lite på Helsingfors flygplats. Lite svårt för färgkombinationen men annars rätt najs, de har lyckats göra den tillräckligt tunn.
![]()
![]()
Ja, det sa försäljaren ocksåFargene matcher jo fargene i tatoo'n perfekt.![]()
Ska man endast ha en så hade jag nog haft den i stål! Men jag har faktiskt alla 3 för att jag älskar modellen såpass mycketÄr sugen på en brons BB58, men just materialet brons känns mer som det är för mikromärken och klockor under 5-7000 kronor. Vad anser ni andra? Är bronsaren att föredra framför stål och silvervarianten?
Inte någon konfrontatorisk fråga, enkom av nyfikenhet: varför skulle det enbart vara för mikromärken?Är sugen på en brons BB58, men just materialet brons känns mer som det är för mikromärken och klockor under 5-7000 kronor. Vad anser ni andra? Är bronsaren att föredra framför stål och silvervarianten?
Vill man ha en bb58 i brons så har man väl inte så mycket till valInte någon konfrontatorisk fråga, enkom av nyfikenhet: varför skulle det enbart vara för mikromärken?
Om du vill ha en Black Bay 58 i brons så anser åtminstone jag att en Tudor är det bästa alternativet.
Den är grym. Grattis till en riktig fin klocka!Gårdagens nyförvärv som jag längtat länge efter att köpa, otroligt vad skön och lätt den är på handleden. Och snygg!
![]()
Helt riktigt. Dig lurar man inte så lättVill man ha en bb58 i brons så har man väl inte så mycket till val![]()
Du får skaffa dig en trio likt denna
Nu har den fått lite handledstid! Är otroligt nöjd med den!Han bara kika på den lite snabbt. Lägger ut en ny bild när jag fått av plasten osv![]()
Nope köp silver helt överlägsen brons i mina ögon men smaken är ju olika.Är sugen på en brons BB58, men just materialet brons känns mer som det är för mikromärken och klockor under 5-7000 kronor. Vad anser ni andra? Är bronsaren att föredra framför stål och silvervarianten?
Lite svårt att testa brons väl?Nope köp silver helt överlägsen brons i mina ögon men smaken är ju olika.
In och provade det enda som hjälper![]()