• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudortråden

Har personligen svårt att se att man byter ut länken/claspen på en modell bara sådär. Då tror jag istället man gör en helt ny BB version, likt när man släppte 54:an. Jag lägger mina pengar på att 58:an som den ser ut idag aldrig (tyvärr) kommer få t-fit
Aa låter rimligt men tycker det är synd att man inte får fler val. Jag vill ha 5-link till black bay men vill inte ha monochrome

Har personligen svårt att se att man byter ut länken/claspen på en modell bara sådär. Då tror jag istället man gör en helt ny BB version, likt när man släppte 54:an. Jag lägger mina pengar på att 58:an som den ser ut idag aldrig (tyvärr) kommer få t-fit
BB58 med metas-verk, ny länk och t-fit. Skulle kunna hända🤓

Godmorgon i stugan! Önskar alla en fin lördag och helg 😄
IMG_6519.jpeg

BB58 med metas-verk, ny länk och t-fit. Skulle kunna hända🤓
Känns nästan som att det är mer än något som skulle kunna hända, känns nästan som givet att de uppdaterar den till Metas-verk snart. Och i samband med det kan de passa på att göra mer eller mindre uppdateringar på annat, länk(ar) tavlor eller whatever för att göra det till en mer spännande release.

Känns nästan som att det är mer än något som skulle kunna hända, känns nästan som givet att de uppdaterar den till Metas-verk snart. Och i samband med det kan de passa på att göra mer eller mindre uppdateringar på annat, länk(ar) tavlor eller whatever för att göra det till en mer spännande release.
En monokrom BB58 med jubile och nya låset. Ta mina pengar Tudor 🤩

Nån som har köpt ett bezel insert från steelreef till BB58? Jag tycker att både seagreen och espresso ser riktigt snygga ut men dom har så dåligt med bilder och jag hittar typ inga bilder från någon som faktiskt har köpt ett någonstans och monterat på sin klcoka, vore kul att se hur färgerna ser ut på "riktiga" bilder

Nån som har köpt ett bezel insert från steelreef till BB58? Jag tycker att både seagreen och espresso ser riktigt snygga ut men dom har så dåligt med bilder och jag hittar typ inga bilder från någon som faktiskt har köpt ett någonstans och monterat på sin klcoka, vore kul att se hur färgerna ser ut på "riktiga" bilder
Jag har som sagt ett svart insert monterat på min GMT. Kan inte uttala mig om färgerna men tänker att du kanske är intresserad av att höra att jag anser att själva kvaliteten är 10/10 och jag upplever att de är lika fina som original-insertet.

Bilder tidigare i tråden

Jag har som sagt ett svart insert monterat på min GMT. Kan inte uttala mig om färgerna men tänker att du kanske är intresserad av att höra att jag anser att själva kvaliteten är 10/10 och jag upplever att de är lika fina som original-insertet.

Bilder tidigare i tråden
Jag har sett dina bilder, den blev riktigt snygg! Jag har hört från andra som köpt deras extension-länkat att dom också varit väldigt nöjda med kvaliteten så jag tvivlar inte på att dom gör bra grejer. Jag är bara nyfiken på hur 58-inserten ser ut i verkligheten, ett svart insert som du har känns ganska safe att köpa osett då man har sett andra svarta inserts förut men de till 58 har lite annorlunda färger och känns som att dom är tänkta att se vintage-inspirerade så dom känns mer som wildcards :D

Är det svårt att hitta en begagnad Tudor BB58? Är lite sugen på att eventuellt köpa en som 40årsklocka
vad anses som ett bra pris?
Den är lätt att hitta begagnad.
Bra val av 40 årsklocka 🤩👌
Tänk på att de första exemplaren som producerades nu inte har garanti om du köper privat. Det kan även gälla de blåa fr o m iår.
Hittar man en för 28-30k på länk i bruksskick får man nog anse vara ett bra pris i dagsläget!

Den är lätt att hitta begagnad.
Bra val av 40 årsklocka 🤩👌
Tänk på att de första exemplaren som producerades nu inte har garanti om du köper privat. Det kan även gälla de blåa fr o m iår.
Hittar man en för 28-30k på länk i bruksskick får man nog anse vara ett bra pris i dagsläget!
Säg att jag hittar ett ex för 30 borde man se till att kolla så den är servad då? Är det 5e år intervall?
Vet att blue navy släpptes väl 2020?

Tillbaka
Topp