Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
North Flag gillar jag skarpt. Hade den bara haft on the fly justering såAa det känns som en trolig anledningkanske ska vara mer åt vintage också, den där north flag fick väl ha applicerade (f.ö. hade jag gärna sett en fortsättning på den serien)
Sedan har ju Tudor mer fokus på historien och hela homage grejen där en stor del från Grönlandsexpeditionen.Kanske blir för lik storebrorsan med applicerade index![]()
Jag fick precis samma tanke när jag såg priset!Kul med 36mm Ranger, storleken den skulle varit från början i min mening. Däremot så haja jag till på priset, nästan 40k? Har det stigit så mycket på sistone? Får för mig att rangern låg på typ 27k när den uppdaterade versionen kom. Det var ju förvisso ett tag sedan nu.
Det där är mycket braNu händer det grejer. En vit ranger
Och dessutom nu i även 36mm
![]()
![]()
![]()
Tänkte samma: för en gångs skull så är Tudors egna bilder väldigt tilltalandeVäldigt nyfiken på beige i 36mm. Tycker färgen ser bra ut på hemsidan men sämre ut på instainlägget som postades här lite högre upp.
Riktigt bra släpp!!!Nu händer det grejer. En vit ranger
![]()
![]()
![]()
I gulguld på läder!…så med en Tudor som dette, så får nok Rolexfans sin hvite Rolex Explorer I i 2026...
Nu händer det grejer. En vit ranger
Hur fäster du den där runt handleden?Kör nutt band på FXD GMT idag
![]()
Vill gärna se den irl. Men på bilder tycker jag inte den är vit, den ser lika beige ut som nya OP…så med en Tudor som dette, så får nok Rolexfans sin hvite Rolex Explorer I i 2026...
I marknadsföringen säger de Dune white men på produktsidan heter den beigeVill gärna se den irl. Men på bilder tycker jag inte den är vit, den ser lika beige ut som nya OP
![]()
![]()
I marknadsföringen säger de Dune white men på produktsidan heter den beige
![]()
![]()
Är väl inte konstigare än att man säger vita stränder på svenska, inte fan är de vita, de är beige.I marknadsföringen säger de Dune white men på produktsidan heter den beige
![]()
![]()
Haha ja det blir svårt när den är så där… Det är Zuludivers Octopod-band, så har en clasp som man fäster ändarna i genom att vika fram och tillbaka några varv! Riktigt bra alternativ för oss som inte gillar naton med lång flärparHur fäster du den där runt handleden?![]()
Precis så, de kunde även ha fixat till kronan till något med mer greppvänlig yta.Tudor är alltid så nära att göra det helt rätt. Alltid någon liten grej som skaver. Kunde inte tavlan bara fått vara vit/opaline istället? Nu är det liksom nästan där men inte hela vägen...
Fair point, men Tudor utgir ofte "vintageversjoner" av Rolex mer "moderne" versjoner. Vært litt sånn frem til nå, og fortsetter trolig slikt fremover også.Vill gärna se den irl. Men på bilder tycker jag inte den är vit, den ser lika beige ut som nya OP
![]()
![]()
Precis. Så din spådom kanske mycket väl kan stämma med en vit Explorer så småningom!Fair point, men Tudor utgir ofte "vintageversjoner" av Rolex mer "moderne" versjoner. Vært litt sånn frem til nå, og fortsetter trolig slikt fremover også.
Känns mer som att this is it om man vill ha det. Och om man vill lägga mer så finns Land Dweller.Precis. Så din spådom kanske mycket väl kan stämma med en vit Explorer så småningom!
Så kanske det är! Den som lever får se eller inte seKänns mer som att this is it om man vill ha det. Och om man vill lägga mer så finns Land Dweller.