• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudortråden

Aa det känns som en trolig anledning :) kanske ska vara mer åt vintage också, den där north flag fick väl ha applicerade (f.ö. hade jag gärna sett en fortsättning på den serien)
North Flag gillar jag skarpt. Hade den bara haft on the fly justering så 👌
1763537920785.jpeg

Ja "vit" är väl att ta i rejält? Beige eller ljusbrun va?

Men coolt att se att ranger-designen håller sig så pass väl att den klarar av en sådan "plain look".

Kul med 36mm Ranger, storleken den skulle varit från början i min mening. Däremot så haja jag till på priset, nästan 40k? Har det stigit så mycket på sistone? Får för mig att rangern låg på typ 27k när den uppdaterade versionen kom. Det var ju förvisso ett tag sedan nu.

Kul med 36mm Ranger, storleken den skulle varit från början i min mening. Däremot så haja jag till på priset, nästan 40k? Har det stigit så mycket på sistone? Får för mig att rangern låg på typ 27k när den uppdaterade versionen kom. Det var ju förvisso ett tag sedan nu.
Jag fick precis samma tanke när jag såg priset!

Väldigt nyfiken på beige i 36mm. Tycker färgen ser bra ut på hemsidan men sämre ut på instainlägget som postades här lite högre upp.

.. beige på produktbilden men drar nästan åt gult (lite custard-känsla) på instabilden. Om något tyckte jag mindre om instabilden. Men - kul att serien växer, eller krymper beroende på hur man ser det och kul att det finns för olika tycken och smak.

/J

Tudor är alltid så nära att göra det helt rätt. Alltid någon liten grej som skaver. Kunde inte tavlan bara fått vara vit/opaline istället? Nu är det liksom nästan där men inte hela vägen...
Precis så, de kunde även ha fixat till kronan till något med mer greppvänlig yta.
Lumepluttarna hade kunnat vara större, eller varför inte både pluttar och siffror med lume?

Hur som helst ska det bli riktigt spännande att prova dessa. 😀

Tillbaka
Topp