• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    429 KB · Visningar: 15
Ja vi måste nog styra upp de här auktionerna lite. Varken jag eller @Staafen har full koll.
Ett tips till alla är att man ber budgivarna att även skicka ett pm till dig som säljare. Samt tagga dig i inlägget där budet sker. Då är det lättare att ha koll på vars budgivningen ligger och man kan enkelt tagga de andra budgivarna när en höjning sker. :)

Checking in. Funderar på om det är dags att byta till länk snart.
Funderar också på hur det går med auktionen @Cosmo?
Leder jag fortfarande eller har vi fått några mothugg? Ska jag leta i tråden säger du? Hahahahahaha - bara under tiden det tagit mig att skriva detta meddelande så har det nog tillkommit ett par, tre sidor minst. Ja - det är helt omöjligt för en normal (🤯) människa att hänga med här.

5F61ED52-E083-4A59-A97B-AF6DA4F4AFE5.jpeg
Så vitt jag är med så leder du fortfarande auktionen på 1400 kr :)
Det är ju kanon om den som lägger ett bud kan tagga mig som du gör nu så är det betydligt enklare att hänga med.

Jag skulle vilja säga min 16750, men det skulle inte bli en lika stor utmaning! Men någon av dessa skulle varit kul att testa!

Pam48, min röda Chronmat eller min Aerospace hade kunnat varit ett alternativ!

Kanske ska anmäla sig till nästa års OWG?!
Ingen minns en fegis!

@Aros är de inte dags att ge upp och få lite kärlek och bekräftelse av dina andra klockor? De brukar ju säga att de som mobbas bara vill ha bekräftelse och kärlek ;) Känner av att det är det du egentligen vill! 😍
vYxw2lA-1.gif
Ett seriöst svar.
Jag hoppas inte den hets jag och några till håller på med för att hålla ”liv i lådan” här i tråden uppfattas ett dugg som definitionen av mobbning? 😱
Om så är fallet är det ju hemskt!
Försöker mest bidra till att vi ska få en månad med många skratt 🙂

Hoppas det tas emot på rätt sätt, annars kan ni skicka pm till @Staafen så får han slappa ut mig med ett rött kort!

♥️

Senast ändrad:
Ett seriöst svar.
Jag hoppas inte den hets jag och några till håller på med för att hålla ”liv i lådan” här i tråden uppfattas ett dugg som definitionen av mobbning? 😱
Om så är fallet är det ju hemskt!
Försöker mest bidra till att vi ska få en månad med många skratt 🙂

Hoppas det tas emot på rätt sätt, annars kan ni skicka pm till @Staafen så får han slappa ut med med ett rött kort!
Hahah nä jag upplever de då inte som de, var 100% skämt från min sida.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp