S
Staafen
Guest
Tror vi har 1200kr bjudet på plånboken men det har varit svårt att hålla koll på alla auktioner.Ja vi måste nog styra upp de här auktionerna lite. Varken jag eller @Staafen har full koll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror vi har 1200kr bjudet på plånboken men det har varit svårt att hålla koll på alla auktioner.Ja vi måste nog styra upp de här auktionerna lite. Varken jag eller @Staafen har full koll.
Haha! Nej men tålamodet hos mig är erkänt värdelöst. Den sitter på idag också
Är det ens en padda?? Gigantisk vikbar mobil??? @rstattin ??Jag känner mig
Känner mig lost och förvirrad har aldrig sett en ipad så liten och böjbar
@Aros är de inte dags att ge upp och få lite kärlek och bekräftelse av dina andra klockor? De brukar ju säga att de som mobbas bara vill ha bekräftelse och kärlek Känner av att det är det du egentligen vill!
Telefon eller padda, ja varför måste man välja hehe! Z fold 2Är det ens en padda?? Gigantisk vikbar mobil??? @rstattin ??
Ett tips till alla är att man ber budgivarna att även skicka ett pm till dig som säljare. Samt tagga dig i inlägget där budet sker. Då är det lättare att ha koll på vars budgivningen ligger och man kan enkelt tagga de andra budgivarna när en höjning sker.Ja vi måste nog styra upp de här auktionerna lite. Varken jag eller @Staafen har full koll.
Det gäller ju att inte göra det svårt för sig Vilken blir nästa OWG-klocka?Dag 2! Är ju enklare än vad jag trodde att vara OWG !
Så vitt jag är med så leder du fortfarande auktionen på 1400 krChecking in. Funderar på om det är dags att byta till länk snart.
Funderar också på hur det går med auktionen @Cosmo?
Leder jag fortfarande eller har vi fått några mothugg? Ska jag leta i tråden säger du? Hahahahahaha - bara under tiden det tagit mig att skriva detta meddelande så har det nog tillkommit ett par, tre sidor minst. Ja - det är helt omöjligt för en normal () människa att hänga med här.
Avslutad - Rolex plånbok auktion för OWG March och min stora dag
Högsta budet just nu är 1400 kr. En flång ny och oanvänd Rolex plånbok som auktioneras ut i syfte att bidra till min stora dag. Det var en vinst som den gode erow vann i OWG March lotteriet men han valde att auktionera den vidare vilket är fantastiskt generöst :) Så ös på nu med bud i OWG...klocksnack.se
Nu kände jag mig omodern....Telefon eller padda, ja varför måste man välja hehe! Z fold 2
Det gäller ju att inte göra det svårt för sig Vilken blir nästa OWG-klocka?
Ingen minns en fegis!Jag skulle vilja säga min 16750, men det skulle inte bli en lika stor utmaning! Men någon av dessa skulle varit kul att testa!
Pam48, min röda Chronmat eller min Aerospace hade kunnat varit ett alternativ!
Kanske ska anmäla sig till nästa års OWG?!
Det hade varit trevligt.Jag skulle vilja säga min 16750, men det skulle inte bli en lika stor utmaning! Men någon av dessa skulle varit kul att testa!
Pam48, min röda Chronmat eller min Aerospace hade kunnat varit ett alternativ!
Kanske ska anmäla sig till nästa års OWG?!
Ett seriöst svar.@Aros är de inte dags att ge upp och få lite kärlek och bekräftelse av dina andra klockor? De brukar ju säga att de som mobbas bara vill ha bekräftelse och kärlek Känner av att det är det du egentligen vill!
Vad är det som skymtar på handleden?Telefon eller padda, ja varför måste man välja hehe! Z fold 2
Hahah nä jag upplever de då inte som de, var 100% skämt från min sida.Ett seriöst svar.
Jag hoppas inte den hets jag och några till håller på med för att hålla ”liv i lådan” här i tråden uppfattas ett dugg som definitionen av mobbning?
Om så är fallet är det ju hemskt!
Försöker mest bidra till att vi ska få en månad med många skratt
Hoppas det tas emot på rätt sätt, annars kan ni skicka pm till @Staafen så får han slappa ut med med ett rött kort!
Telefon eller padda, ja varför måste man välja hehe! Z fold 2
Fick en notis om att @Stoffe-Sebbe har köpt ny dinka Håller ni spaning på honom @Nissestr @Aros @Back ?
Är det 1337 månnetro @Stoffe-SebbeFick en notis om att @Stoffe-Sebbe har köpt ny dinka Håller ni spaning på honom @Nissestr @Aros @Back ?
Telefon eller padda, ja varför måste man välja hehe! Z fold 2
Och ännu mer omodern för att jag inte lyckades bifoga bildenNu kände jag mig omodern....
I slow motion ser den svart grå ut Är det en G-shock? ping @StaafenVad är det som skymtar på handleden?