SÄ det Àr du som Àr Jokern alltsÄ! Jag visste det!Hmmm. Matchar ju Jokern riktigt bra
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ det Àr du som Àr Jokern alltsÄ! Jag visste det!Hmmm. Matchar ju Jokern riktigt bra
![]()
![]()
Hmmm. Matchar ju Jokern riktigt bra
![]()
![]()
Robertson i twin peaks slÄr dock honom med lamadjurslÀngder.![]()
LĂ€skigt labil karaktĂ€r det dĂ€râŠ
HĂ€r âAdamâ som Jokern pĂ„ en av festerna i serien âExitâ.
+900 sÄlda lotter nu!!!![]()
Förra Ärets 4:e lotteri sÄlde vi 983 lotter, kommer vi upp i samma antal i Är?+900 sÄlda lotter nu!!!![]()
Vilket lyft Explorern fÄr som tvÄton!Sannolikt min sista bild med TvÄtonsexplorern pÄ handleden i Mars![]()
Det har varit tufft Àven om jag enligt mig valt en fantastisk klocka. Nu hoppas jag pÄ vinst i lotteriet i eftermiddag, som en belöning för att jag klarade utmaningen
![]()
Det va ett enkelt val förra Äret heheImorgon blir det förra Ärets OWG-klocka![]()
Twin Peaks slÄr allt med hÀstlÀngderRobertson i twin peaks slÄr dock honom med lamadjurslÀngder.
Ha skulle jag kasta Skalman, som varit med mig hela mars?!Ăr det dags för Paris nu? Du tĂ€nker vĂ€l inte dumpa Skalman i Seine eller kasta ut honom frĂ„n Eiffeltornet hoppas jag?
![]()
Kan för övrigt avslöja att den första klockan jag kommer att bĂ€ra i april Ă€r en Gul. Skalman 2.0 kanske?, med tidsvisning i âana-digiâ-format. Har fĂ„tt upp mycket Gul-reklam i flödet den senaste tiden. Riktad reklam förmodligen nĂ€r mĂ€rket nu har haussats efter din insats i OWG March? Blev tvungen att klicka hem en med pĂ„skgul tavla. Nu Ă€r tiden korrigerad till sommartid och den ligger beredd att tas pĂ„ efter midnatt.
![]()
Jag mÄste jag Àr imponerad att du tagit dig igenom OWGM med denna, eller framförallt med samma band.Sista bilden pÄ Rego som sedan ska in i glömskans land. Efter midnatt förstÄs
![]()
Tycker ÀndÄ att Hajens tÀnder ser hela och fina ut, iaf hÀrifrÄn![]()
Nu Àr tandlÀkaren försenad⊠hoppas jag hinner hem till lotteriet
14.59 dras vÀl stoppet för lottköpVet inte om deadline redan passerats för lotteriet, men jag klÀmde in en femhunka till i alla fall.
SlutspurtkÀnsla!