Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Seek and you shall find... Godfather @Alarik skrev om den här i trådenOm du har lust får du gärna skriva hur du upplever Montale intense cafe när du testat den. Är riktigt sugen på den
...och några till
Jag är värdelös. TackSeek and you shall find... Godfather @Alarik skrev om den här i tråden
Edit:
Poetiska visor av Alarik:
https://klocksnack.se/threads/ks-stora-parfymtråd.32955/page-69#post-3386976
Haha alltså... first impression av YSL La nuit är att den nya formulan är helt jävla urvattnad. Den jag köpte av Nic spelar fan i mig i en helt annan liga. Tog ett litet sprut i vardera armveck och känner en markant skillnad
@Reverso
Jag är värdelös. Tack
Höger armveck (2019 års formula) med näsan pressad mot huden: mild och len, behaglig, känns nästan som att parfymen är på väg bort.Nä du det var droppen ... nu måste jag också ha en. Är väldigt nöjd med min 2018 batch den har bra performance på mig, men jag bara måste testa that sweet vintage juice änna.
Världsklass! Känns ju som ett måste köp efter man läst den texten!Icke!
Skrev lite mer utförligt om den här: https://klocksnack.se/threads/ks-stora-parfymtråd.32955/page-53#post-3360330
Dagens doft & klocka blev L'Occitane - Eau des Baux och en BB58. Riktigt behaglig doft av vanilj. Imorgon ska det testat Lanvin - Avant Garde.
Varm behaglig vaniljdoft, första intrycket efter att ha burit den idag är bra! Inte för påträngande. Jag är nöjd, kompletterar övriga dofter i skåpet perfekt. Tack ska du haTack själv gossar, trevligt att göra affärer med er
Hur gillar du doften?
Kul att du uppskattar den. Tycker själv den är väldigt trevlig, mycket pang för pengen.Varm behaglig vaniljdoft, första intrycket efter att ha burit den idag är bra! Inte för påträngande. Jag är nöjd, kompletterar övriga dofter i skåpet perfekt. Tack ska du ha
...och några till
Håller helt med, varje gång jag smyger in ett nytt paket (i detta fallet parfymer) och frun reagerar så försvarar jag det med - ja men det är ju inte lika illa som @sherwan iaf, det har faktiskt fungerat dugligt i alla fallJag tycker det känns betryggande att det alltid finns någon som är djupare i träsket än en själv.
Tack för det!
Satan vad ni shoppar!...och några till
Tycker den är grymt uppfriskande/kylande under sommarens varmaste dagar.Ännu en flaska från @Nic gömmor,
Har ju en förkärlek för mint i mina (ffa sommar)dofter och denna gillar jag verkligen. Mjuk, behaglig mint med lite Macha känsla framåt drydown.
https://www.fragrantica.com/perfume/James-Heeley/Menthe-Fraiche-7851.html
Fick hem dekanten igår, har på mig den nu.ok, nu har jag kört på plats i Italien 2 dagar i rad. Performance är direkt usel. Projektion - knappt usel. Vilket, ska tilläggas, är förjävla synd för jag fullkomligt älskar doften. Doften är magiskt bra. Det är verkligen Italiensk kust för mig. Men den blir skinscent efter 1h och dör efter 3. :-(
Fick hem dekanten igår, har på mig den nu.
Om jag jämför med Acqua-versionen är den mindre fräsch men har samma DNA, denna kanske någon mer Wood samt Seawood. Projektionen är som du skriver mindre bra, man känner den om någon, mot förmodan, vill krama eller sniffa en. Detta gäller under hela tiden fram till att det blir en skinscent 3h senare. Jag hade på mig den på en tomt kontor med AC.
Vafan, när kan TF börja göra mediterianparfymer som med en kvalité som motsvarar priset. Blir arg för nu måste jag hitta en värdig ersättare till TF Costa Azzurra för den är orimligt bra men inte värt pengarna för fem öre.
Vill gärna höra hur länge den sitter på din hudTrotsar det varma vädret, då jag ändå jobbar och sitter inne, med att testköra nya flaskan med Tobacco Vanille! Himla bra schvung
Två spray vid 08.00 imorse känns lika mycket nu som det gjorde då har dock oftast rätt tur när det kommer till performance på min hud, det mesta presterar bra..Vill gärna höra hur länge den sitter på din hud
Tack.Två spray vid 08.00 imorse känns lika mycket nu som det gjorde då har dock oftast rätt tur när det kommer till performance på min hud, det mesta presterar bra..