Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt klart! Och att de är fejk och inte fyller någon praktisk funktion – fine. Men polerade ytor på en dykare är ju inte heller superfunktionellt. Men det ser snyggt utHärligt med fler likasinnade! Då slapp man tänka på att det bara är mig det är fel på
Sen tror jag många (inte alla) gjort det till en grej att klaga på nitarna och det nu är någon form av vedertagen sanning. Sett många profiler på youtube osv som klagar på hur fula nitarna är osv och sen har det spunnit på och nu störs den stora massan på hur otroligt fula och störande nitarna är. Samtidigt som jag inte ens märker av dem
Jag blir bara mer och mer sugen på att köpa en pro varje gång jag ser en bild...TT och jobb️
![]()
Det är en riktigt grym klocka som jag tycker att alla borde ha i sin samlingJag blir bara mer och mer sugen på att köpa en pro varje gång jag ser en bild...![]()
Jag håller med, plånboken däremot...Det är en riktigt grym klocka som jag tycker att alla borde ha i sin samling![]()
Bara att gratulera! Definitivt rätt dinka för det!!Om mindre än ett dygn ligger vi på en strand i Grekland
![]()
Den har varit borta på garantiärende sen 30/5 och hämtades ut idag. Ganska tur med timingen får jag lov att säga. Nu ska den få hänga med på äventyr!Bara att gratulera! Definitivt rätt dinka för det!!![]()
Härligt med fler likasinnade! Då slapp man tänka på att det bara är mig det är fel på
Sen tror jag många (inte alla) gjort det till en grej att klaga på nitarna och det nu är någon form av vedertagen sanning. Sett många profiler på youtube osv som klagar på hur fula nitarna är osv och sen har det spunnit på och nu störs den stora massan på hur otroligt fula och störande nitarna är. Samtidigt som jag inte ens märker av dem
Får man fråga vad du hade för garantiärende på den?Den har varit borta på garantiärende sen 30/5 och hämtades ut idag. Ganska tur med timingen får jag lov att säga. Nu ska den få hänga med på äventyr!![]()
Tryckmaskinen var tydligen trött så det fattades färg på D i swiss made. Inte värre än så egentligen men det störde mig när jag väl visste om det. Nu är urtavlan perfekt så min OCD är nöjdFår man fråga vad du hade för garantiärende på den?
Tudor Black Bay ProDenna var oerhört frän
Heter den modellen Tudor pro?
Ok förstår. Tog det så långtid och få det åtgärdat? Bytte dom hela tavlan?Tryckmaskinen var tydligen trött så det fattades färg på D i swiss made. Inte värre än så egentligen men det störde mig när jag väl visste om det. Nu är urtavlan perfekt så min OCD är nöjd
![]()
Ja, tyvärr tar det lång tid, när den lämnades in kunde jag räkna med 2-3 månader. Trist men det är bara att gilla läget. Urtavlan byttes, ej visarna om jag skulle gissa.Ok förstår. Tog det så långtid och få det åtgärdat?