• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

HĂ€rligt med fler likasinnade! DĂ„ slapp man tĂ€nka pĂ„ att det bara Ă€r mig det Ă€r fel pĂ„ 😬

Sen tror jag mÄnga (inte alla) gjort det till en grej att klaga pÄ nitarna och det nu Àr nÄgon form av vedertagen sanning. Sett mÄnga profiler pÄ youtube osv som klagar pÄ hur fula nitarna Àr osv och sen har det spunnit pÄ och nu störs den stora massan pÄ hur otroligt fula och störande nitarna Àr. Samtidigt som jag inte ens mÀrker av dem
Helt klart! Och att de Ă€r fejk och inte fyller nĂ„gon praktisk funktion – fine. Men polerade ytor pĂ„ en dykare Ă€r ju inte heller superfunktionellt. Men det ser snyggt ut 👌

HĂ€rligt med fler likasinnade! DĂ„ slapp man tĂ€nka pĂ„ att det bara Ă€r mig det Ă€r fel pĂ„ 😬

Sen tror jag mÄnga (inte alla) gjort det till en grej att klaga pÄ nitarna och det nu Àr nÄgon form av vedertagen sanning. Sett mÄnga profiler pÄ youtube osv som klagar pÄ hur fula nitarna Àr osv och sen har det spunnit pÄ och nu störs den stora massan pÄ hur otroligt fula och störande nitarna Àr. Samtidigt som jag inte ens mÀrker av dem

+4

Jag föredrar lÀnken med stepped-design. DÄ blir det ju nÄgon sorts design som ser ut som nitar. Alternativet med en off the shelf oyster skulle vÀl funka men jag Àr supernöjd med originallÀnken.

Tryckmaskinen var tydligen trött sĂ„ det fattades fĂ€rg pĂ„ D i swiss made. Inte vĂ€rre Ă€n sĂ„ egentligen men det störde mig nĂ€r jag vĂ€l visste om det. Nu Ă€r urtavlan perfekt sĂ„ min OCD Ă€r nöjd 🙂
1000029561.jpg
Ok förstÄr. Tog det sÄ lÄngtid och fÄ det ÄtgÀrdat? Bytte dom hela tavlan?

Tillbaka
Topp