Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Helt klart! Och att de Ă€r fejk och inte fyller nĂ„gon praktisk funktion â fine. Men polerade ytor pĂ„ en dykare Ă€r ju inte heller superfunktionellt. Men det ser snyggt utHĂ€rligt med fler likasinnade! DĂ„ slapp man tĂ€nka pĂ„ att det bara Ă€r mig det Ă€r fel pĂ„
Sen tror jag mÄnga (inte alla) gjort det till en grej att klaga pÄ nitarna och det nu Àr nÄgon form av vedertagen sanning. Sett mÄnga profiler pÄ youtube osv som klagar pÄ hur fula nitarna Àr osv och sen har det spunnit pÄ och nu störs den stora massan pÄ hur otroligt fula och störande nitarna Àr. Samtidigt som jag inte ens mÀrker av dem
Jag blir bara mer och mer sugen pĂ„ att köpa en pro varje gĂ„ng jag ser en bild...TT och jobbïž
![]()
Det Àr en riktigt grym klocka som jag tycker att alla borde ha i sin samlingJag blir bara mer och mer sugen pÄ att köpa en pro varje gÄng jag ser en bild...![]()
Jag hÄller med, plÄnboken dÀremot...Det Àr en riktigt grym klocka som jag tycker att alla borde ha i sin samling![]()
Bara att gratulera! Definitivt rÀtt dinka för det!!Om mindre Àn ett dygn ligger vi pÄ en strand i Grekland
![]()
Den har varit borta pÄ garantiÀrende sen 30/5 och hÀmtades ut idag. Ganska tur med timingen fÄr jag lov att sÀga. Nu ska den fÄ hÀnga med pÄ Àventyr!Bara att gratulera! Definitivt rÀtt dinka för det!!![]()
HÀrligt med fler likasinnade! DÄ slapp man tÀnka pÄ att det bara Àr mig det Àr fel pÄ
Sen tror jag mÄnga (inte alla) gjort det till en grej att klaga pÄ nitarna och det nu Àr nÄgon form av vedertagen sanning. Sett mÄnga profiler pÄ youtube osv som klagar pÄ hur fula nitarna Àr osv och sen har det spunnit pÄ och nu störs den stora massan pÄ hur otroligt fula och störande nitarna Àr. Samtidigt som jag inte ens mÀrker av dem
FÄr man frÄga vad du hade för garantiÀrende pÄ den?Den har varit borta pÄ garantiÀrende sen 30/5 och hÀmtades ut idag. Ganska tur med timingen fÄr jag lov att sÀga. Nu ska den fÄ hÀnga med pÄ Àventyr!![]()
Tryckmaskinen var tydligen trött sÄ det fattades fÀrg pÄ D i swiss made. Inte vÀrre Àn sÄ egentligen men det störde mig nÀr jag vÀl visste om det. Nu Àr urtavlan perfekt sÄ min OCD Àr nöjdFÄr man frÄga vad du hade för garantiÀrende pÄ den?
Tudor Black Bay ProDenna var oerhört frÀn
Heter den modellen Tudor pro?
Ok förstÄr. Tog det sÄ lÄngtid och fÄ det ÄtgÀrdat? Bytte dom hela tavlan?Tryckmaskinen var tydligen trött sÄ det fattades fÀrg pÄ D i swiss made. Inte vÀrre Àn sÄ egentligen men det störde mig nÀr jag vÀl visste om det. Nu Àr urtavlan perfekt sÄ min OCD Àr nöjd
![]()
Ja, tyvÀrr tar det lÄng tid, nÀr den lÀmnades in kunde jag rÀkna med 2-3 mÄnader. Trist men det Àr bara att gilla lÀget. Urtavlan byttes, ej visarna om jag skulle gissa.Ok förstÄr. Tog det sÄ lÄngtid och fÄ det ÄtgÀrdat?