Jag har haft den blåa i stål. Köpte och sålde den för 2-3 år sedan. Köpte den främst pga all hype, mina förväntningar var skyhöga och klockan levde inte upp till förväntningarna. Men det var absolut ingen dålig klocka alls! Vilken av dom tre är favoriten då?Ska man endast ha en så hade jag nog haft den i stål! Men jag har faktiskt alla 3 för att jag älskar modellen såpass mycketNågot som är trevligt med bronsaren är ju att du får t-fit i låset också
![]()
Jag vet faktiskt inte varför jag förknippar brons med mikromärken, tror det beror på att utöver Oris är andra märken väldigt snåla med bronsklockor, vilket får mig smått osäker på klockor för 20+ tkr i brons.Inte någon konfrontatorisk fråga, enkom av nyfikenhet: varför skulle det enbart vara för mikromärken?
Om du vill ha en Black Bay 58 i brons så anser åtminstone jag att en Tudor är det bästa alternativet.
Synd att bronsaren inte går att testa i Sverige. Men du som är länkkille, hur upplever du silvern utan länk?Nope köp silver helt överlägsen brons i mina ögon men smaken är ju olika.
In och provade det enda som hjälper![]()