• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 mÄnad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det tjugoandra dagen i OWG-utmaningen och nu Àr det bara ett ensiffrigt antal dagar kvar till den första april. Man har det ju inte roligare Àn vad man gör sig. Skojar dÀrför till det och byter till ett NATO-band med Royal Marines fÀrger. Samma typ av fÀrger som ocksÄ Äterfinns i den samiska flaggan. Vackert! Nu klarar jag minst ett par dagar till.

B31DFAE5-F020-46D4-8BE8-29A1163C4FF5.jpeg
FE9C6A0C-9CE2-4257-B284-B86E416296C2.jpeg
FC07924A-D5A7-401C-A8DE-837B6EBA81DE.jpeg
395C4131-906C-4BC2-9A4B-EC6D76DC54CD.jpeg

In och buda pÄ lite grymma t-shirts och tröjor. Jag ska sjÀlv buda pÄ Beater som jag tycker Àr riktigt cool!

TĂ€nk att just den hĂ€r vackra skapelse blivit omtalad i urbildningsradion 2gĂ„nger😊
@TerryTee styggelse alltsĂ„?!?đŸ€š

hehe kan nog bara hÄlla med dÀr.

jaja nu Àr det mÄndag och sista kraftanstrÀngningarna samlas inför upploppet.
Glad mÄndag pÄ er!
2162B6F6-B9F8-4557-9BA8-41E047E9273A.jpeg
Jag vill gÀrna ha en swatch i samlingen, men varje gÄng jag köper sÄ Ängrar jag mig direkt för att de lÄter nÄgot sÄ förbannat. Den dÀr mÄste vara fantastisk!
C58FBF76-C9D5-4E9E-B86D-0859FD55FD2C.gif

Jaha dĂ„ var @Affe s 15 minutes of fame i denna trĂ„d över. 😁 ❀

AddText_03-22-09.53.08.jpg

@Affe var bara pĂ„ tillfĂ€lligt besökt men donerade tidigt en summa utan att ens ha för avsikt att vara med. VĂ€ldigt generöst! đŸ™đŸŒ
Spottar du @Affe i tinningen eller vad Ă€r det som kommer ut ur munnen? 😂
Tycker förresten Affe förtjĂ€nar en grön banner mer Ă€n mĂ„nga andra deltagare, sĂ„ fick jag det sagtâœŒđŸŒ

Ska man ta det ett steg lÀngre skulle man ju kunna sÀga att det Àr fel att ha pÄ sig en dykare om man inte ska dyka :D

SjÀlv har jag inga problem med lÀder pÄ dykare men det kÀnns fel om det inte finns nÄgot band till klockan som klarar vatten.
För att fortsĂ€tta ytterligare pĂ„ samma tankebana - fĂ„r man ha en speedy pĂ„ sig om man inte ska flyga till mĂ„nen? đŸ€Ł

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp