• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

Ryrik

Breitling
Idag gjorde vi i ordning den här lilla rackaren
signal-2020-04-05-162930.jpg
 

Omega_m

Breitling
Omega seamaster 36 mm
Tag heuer aquaracer.
Plus några parfymklocker ej värda nämnas :)

Fan kom på att hon har flera klockor än mig nu när jag sålt min speedmaster....
 

Defreud

Panerai
2-Faktor
Garmin Venu GPS, verkar vara en rolig klocka om man vill motivera sig för aktiviteter. Jag själv är dock mer old school när det gäller klockor.
 

Andyy

Omega
Jag försöker få in tjejen på lite finare klockor men hon envisas med att köpa typ Mockberg för 1200kr. Dock kan hon snöat in lite på finare väskor så helt omöjligt är det inte att hon kommer på bättre tankar :)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Tjusigt! Mkt nyfiken på denna modell. Posta gärna några intryck (om det inte är alltför OT) :)
Jag tycker att det är en riktigt trevlig klocka. Väldigt trevlig boett (i härdat stål) och riktigt härliga färger på tavlorna. Finns även med vit eller svart tavla om man gillar det. :)

Får hänvisa till detta inlägg för lite bilder som jag tagit. Bra tråd att fortsätta konversationen i också!
https://klocksnack.se/threads/stora...ndra-affordables.60202/page-1817#post-3317099
 

The-klimp

Breitling
Min tjej har precis köpt en seiko skx007 och är nu på jakt efter ytterligare en klocka, har ni några tips på en klocka som komplement till en skx? I typ den prisklassen.

Hon köpte en seiko turtle save the ocean men den va för stor för henne så jag blev den lyckliga ägaren istället. :D:cool:
 
  • Like
Reactions: Man
Topp