• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MRP SA-tråden!

För de brukar plockas bort här och aldrig sett det någon annanstans. Admin är taggade. Välkommen till tråden btw!

Jag tar för givet att du menar lägga ut en skärmdump på svaret du får från admin gällande headsup. Ser inte att det är taggat här nämligen så det måste ha skett i ett privat PM istället för att tagga in dom i diskussionen. Tror nämligen att svaret är intressant för flertalet oavsett hur utfallet låter, om inget annat så är jag intresserad 👍.
 
Hur skulle det se ut om folk spammade säljesannonser överallt på forumet? Men det får väl ansvarig admin besvara.
Ja, hur skulle det se ut egentligen...nånting åt det här hållet enligt en snabb sökning kanske?
Är också nyfiken på svaret, har själv fått intrycket att en snygg heads up är okej oavsett var den är (med betoning på snygg för det är det verkligen inte alla ggr). Är själv inget fan av fenomenet för att klargöra. Köp&Sälj når väl fler potentiella köpare och är dessutom helt gratis 🤔

 
Vi har tidigare sagt ok till heads up i microtråden.

Såklart blir det då svårt att inte låta detta vara ok även på andra ställen på KS.

Vi sa även att om det inte funkar så ändrar vi oss.

Kanske är det så att det inte funkar längre?

Som vanligt är det musikalitet som gäller.
 
Vi har tidigare sagt ok till heads up i microtråden.

Såklart blir det då svårt att inte låta detta vara ok även på andra ställen på KS.

Vi sa även att om det inte funkar så ändrar vi oss.

Kanske är det så att det inte funkar längre?

Som vanligt är det musikalitet som gäller.

Då har jag förstått det rätt. Det görs dock överallt och frekvent på hela forumet så det är ju inte unikt för Mikrotråden 🤔.

https://klocksnack.se/threads/tudortråden.17265/post-4385317
 
  • Like
Reactions: v0n
Vi har tidigare sagt ok till heads up i microtråden.

Såklart blir det då svårt att inte låta detta vara ok även på andra ställen på KS.

Vi sa även att om det inte funkar så ändrar vi oss.

Kanske är det så att det inte funkar längre?

Som vanligt är det musikalitet som gäller.
Som allätare i många trådar tycker jag inte det funkar bra om man får lov att svara. I synnerhet när mästerflippare sätter det i system, men förstår att det är svårt att särskilja.
 
Vi har tidigare sagt ok till heads up i microtråden.

Såklart blir det då svårt att inte låta detta vara ok även på andra ställen på KS.

Vi sa även att om det inte funkar så ändrar vi oss.

Kanske är det så att det inte funkar längre?

Som vanligt är det musikalitet som gäller.
En liten heads up och inte ren annons tycker även jag känns ok sålänge man sköter de snyggt :)

Blir de inte sålt så kommer de ju upp en annons ändå sen.
 
Som allätare i många trådar tycker jag inte det funkar bra om man får lov att svara. I synnerhet när mästerflippare sätter det i system, men förstår att det är svårt att särskilja.

Är också allätare och jag ser det dock som en fördel för likasinnade i tråden vilken det nu än är. En bild (ej en handfull), minimalt med text, "Funderar på sälj" PM vid intresse". Så har det ju funkat i dom flesta trådar och bra länge också.
 
Ja här dog stämningen rejält 😅 En bild på en klocka kommer här 👋🏻
IMG_20221017_192341.jpg
 
Tillbaka
Topp